کاربران سوپرمارکت اسنپ، دو روز طوفانی و پرتخفیف را در پایان هفتهای که گذشت تجربه کردند. امسال هم به رسم سالهای اخیر، بازار تخفیفهای آخرین جمعه ماه نوامبر در ایران داغ و پرهیاهو بود و سبدهای خرید سوپرمارکتی هم از این تخفیفها بینصیب نبودند. سوپرمارکت اسنپ با همکاری چندین برند سوپرمارکتی و فروشگاه زنجیرهای تجربهای از تخفیفهای متنوع به همراه ارسال رایگان را در جمعه سیاه برای کاربران رقم زد.
آنچه در پیش رو میخوانید، تنها بخشی از اتفاقهایی که در این کمپین دو روزه در سوپرمارکت اسنپ رقم خورده است:
ثبت ۴ سفارش در هر ثانیه
کاربران سراسر کشور، در هر ثانیه ۴ سفارش سوپرمارکتی را در اسنپ به ثبت رساندند. (این داده با توجه به میانگین ساعت کاری و مدت زمان تقریبی باز بودن سوپرمارکتها در پلتفرم اسنپ محاسبه شده است.)
موفقیت نزدیک به ۱۰۰ درصدی در ارسال و ۹۰ درصدی در ارسال به موقع سفارشها
با وجود افزایش چشمگیر سفارشها در روزهای برگزاری کمپین، تقریبا همه سفارشها (بیش از ۹۹ درصد) با موفقیت به کاربران تحویل داده شد و بیش از ۹۰ درصد سفارشهای سوپرمارکت اسنپ در این دو روز به موقع به دست کاربران رسید.
ارسال موفق بیش از ۹۰ هزار کالا در یک ساعت
در روزهای ۸ و ۹ آذر، سوپرمارکت اسنپ در مجموع بیش از ۲ میلیون قلم کالا را به دست کاربران رساند که در برخی ساعتها، بیش از ۹۰ هزار کالا در هر ساعت به کاربران تحویل داده شد. ناوگان سوپرمارکت اسنپ برای ارسال این تعداد کالا در هر ساعت ۱۰ هزار سفر درونشهری در سراسر کشور انجام داده است.
۱۲ میلیارد تومان تخفیف در طول دو روز
در یک همافزایی مثالزدنی در بخشهای مختلف اکوسیستم سوپرمارکتی دیجیتال، برندهای همکار، فروشگاهها حاضر در پلتفرم و سوپرمارکت اسنپ در این دو روز، بیش از ۱۲ میلیارد تومان تخفیف در اختیار کاربران قرار دادند.
گرانترین و بزرگترین سبدهای خرید بلکفرایدی
گرانترین سبد خرید بلکفراید از یک سوپرمارکت محلی ۵ میلیون تومان ارزش داشت و بزرگترین سبد خرید کاربران شامل ۱۶۰ قلم کالا بود. نکته قابل توجه درباره پرکالاترین سفارش، تحویل زیر ۴۵ دقیقهای آن به کاربر (با وجود حجم نامتعارف در مقایسه با یک سفارش سوپرمارکتی) بود.
برندهایی که بیشترین رشد را تجربه کردند
تخفیفهای جذاب بلکفرایدی، رشد متوسط ۳۰ درصدی برای کل برندهای حاضر در پلتفرم رقم زد. اما برندهایی هم بودند که رشدهای خیرهکنندهای را تا ۲۰۰۰ درصد تجربه کردند.
از جمله برند نوشیدنیهای انرژیزای لایفستار که رشد ۲۰ برابری را نسبت به روزهای گذشته در این کمپین شاهد بود:
و برندهای مواد غذایی و سلولزی که برخی تا ۴۰۰ درصد رشد را تجربه کردند:
رشد ۴ برابری برای فروشگاههای دیلیمارکت
فروشگاههای زنجیرهای دیلی مارکت با تجربه رشد ۴ برابری در یک ماه گذشته، بالاترین میزان رشد را در میان فروشگاههای زنجیرهای حاضر در این کمپین به خود اختصاص داد.
رکورد ۴۰ هزار سفارش در دو روز برای فروشگاههای زنجیرهای هفت
فروشگاه هفت هم به عنوان یکی از پرفروشترین فروشگاههای زنجیرهای این کمپین، بیشترین رشدِ تمام سالهای همکاری خود در اسنپ را در این دو روز تجربه کرد و در مجموع دو روز موفق به ثبت و ارسال موفق ۴۰ هزار سفارش در پلتفرم سوپرمارکت اسنپ شد.
تعهد به سطح خدمات و ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، از جمله ارزشهاییست که سوپرمارکت اسنپ همیشه پایبندی به آنها را از مهمترین دستاوردهای خود قلمداد کرده است. کمپین بلکفرایدی و رکوردهایی که در کنار تعهد به سطح خدمات در این کمپین رقم خورد، تاییدی بر تمرکز همیشگی سوپرمارکت اسنپ بر پایداری سطح کیفی خدمات بود و ظرفیت و زیرساختهای این پلتفرم را برای ارائه خدمات باکیفیت به خوبی به تصویر کشید.