به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان از عملکرد مثبت این اداره کل در زمینه پاسخگویی به مراجعین و پیگیری شکایات و درخواستهای مردمی در سامانه سامد خبر داده و گفت: این عملکرد دقیقا منطبق با معیارهای دستگاههای نظارتی استان بوده است.
وی همچنین از ثبت 51 مورد ملاقات مردمی مدیر کل در این مدت خبر داده و افزود: راه کارهای لازم جهت افزایش بهره وری و اصلاح برخی فرآیندها در راستای کسب رضایت مندی مراجعین و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم بسیار حائز اهمیت است.
دلگیر در پایان با اشاره به اینکه به منظور پیگیری مسائل، مشکلات و شکایات، ارتباطات بصورت شبکه ای و لایه ای و در سطوح ملی، دستگاهی، استانی و شهرستانی طراحی و پیاده سازی شده اند خاطر نشان کرد: سامد، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت است که با هدف حفظ و صیانت از حقوق مردم، مسئولیت پذیری، ارتقای سلامت اداری و کاهش فساد ایجاد شده و همه مردم ایران میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادها، شکایتها و درخواستهای خود را با دستگاه ها و مسئولان دولتی در میان گذاشته و منتظر بمانند تا با ارجاع تقاضای آنها به دستگاه مربوطه، به مقصود نهایی خود برسند.