شناسهٔ خبر: 70035808 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

معرفی ابزار: CRM دیدار،‌ نرم افزاری برای متحول کردن فروش شما

یکی از دلایل رشد و گسترش کسب‌وکارها برقراری ارتباط موثر با مشتریان و پاسخگویی به نیاز آن‌ها است.

صاحب‌خبر -

رویکرد CRM یا Customer Relationship Management در واقع به کسب و کارها کمک خواهد کرد تا بتوانند ارتباط خود با مشتریان موجود را ارتقا داده و از طرف دیگر، به جذب مشتریان جدید نیز کمک کند.

در این مطلب، به بررسی نرم افزار crm خواهیم پرداخت و مزایا و بهترین نوع آن را به شما معرفی می‌کنیم. آشنایی با نرم افزار سی آر ام،  برای هر کسب و کاری ضروری است و به مدیران این کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند دامنه فعالیت خود را گسترش دهند. اگر شما نیز جزء یکی از مدیران کسب و کارها هستید،‌ حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با این نرم افزار، بهترین نوع آن را نیز به شما معرفی کنیم.

نرم افزار crm چیست؟

CRM که با عنوان مدیریت ارتباط با مشتریان شناخته می‌شود، ترکیبی است از استراتژی‌ها و راهبردهایی که شرکت‌ها استفاده می‌کنند تا تعاملات و داده‌های مشتریان خود را در طول همکاری با آن‌ها مدیریت و تجزیه و تحلیل کنند. هدف از انجام این کار، بهبود ارتباط با مشتریان و افزایش فروش است.

سیستم‌های CRM، اطلاعات مشتریان را در کانال‌ها و نقاط ارتباطی مشتری با شرکت مانند وبسایت، تلفن، شبکه‌های اجتماعی و غیره جمع آوری می‌کنند. به علاوه این سیستم‌ها اطلاعات دقیقی در رابطه با اطلاعات شخصی مشتریان، تاریخچه و اولویت‌های خرید و همچنین نگرانی‌های مشتریان را به کارکنانی که با آن‌ها روبرو هستند جمع آوری می‌کنند. در واقع با استفاده از نرم افزار CRM که در شرکت‌ها استفاده می‌شود، فرایندهای فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان و همچنین فعالیت‌های بخش‌های مختلف شرکت با هم همسو می‌شوند.

مزایای نرم افزار crm

مزایای نرم افزار crm

استفاده از نرم افزار CRM در همه انواع کسب و کارها از کوچک گرفته تا بزرگ دارای مزایای مهمی است که عبارتند از:

  • بالا بردن کیفیت خدمات به مشتریان
  • شناسایی تمایلات مشتریان
  • اتوماسیون
  • بالا بردن میزان پاسخگویی به مشتری
  • استفاده از اطلاعات مشتری در راستای ارائه خدمات بهتر

با وجود مزایای متعدد این نرم افزار، قیمت و خرید crm برای کسب و کارها بسیار به صرفه خواهد بود و می‌توانند فروش خود را به بیش از 3 برابر افزایش دهند. همچنین، این مزایا، به مدیران اجازه می‌دهد تا در کنار حفظ مشتریان موجود، مشتریان جدید بیشتری جذب کرده و آن‌ها را نیز مدیریت کنند.

بهترین نرم افزار CRM

نرم افزارهای CRM، به مدیران کسب و کارها کمک می‌کنند تا خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه بدهند؛ به همین دلیل بهتر است که از بهترین نوع این نرم افزار در کسب و کار خود استفاده کنید تا بتوانید بیشترین بهره را ببرید. در این زمینه، نرم افزارهای CRM بسیاری وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ اما بهترین نوع این نرم افزار، نرم افزار CRM دیدار است.

دلایل خرید نرم افزار CRM دیدار

دلایل خرید نرم افزار CRM دیدار

پیش از استفاده از CRM، همواره مدیران شاهد یک بی‌نظمی و آشفتگی بودند و دیتابیس مشخصی از مشتریان نداشتند. همچنین، تصور آینده کسب و کار نیز در این حالت سخت بود؛ اما با استفاده از نرم افزار CRM دیدار، به راحتی قادر خواهید بود تا اطلاعات مشتریان خود را مدیریت کرده و فروش را تا حدود 300 درصد افزایش دهید که این کار قبلا توسط مشتریان دیدار مشاهده شده است.

برای خرید و استفاده از crm، دلایل بسیار زیادی وجود دارند؛ اما در این بخش، ۷ دلیل انتخاب نرم افزار crm دیدار را بررسی خواهیم کرد که موقع انتخاب بهترین نرم افزار CRM حتما باید در نظر بگیرید :

  1. پاسخگویی و پشتیبانی مشتری در کمترین زمان ممکن که یکی از مهمترین ویژگی‌های انتخاب نرم افزار crm دیدار است.
  2. سادگی کار با نرم افزار که بیش از نیمی از مدیران فروش در سرتاسر دنیا این مورد را بسیار مهم ارزیابی کرده‌اند.
  3. یکی از اولویت‌های تیم دیدار، تمرکز روی موفقیت مشتری در خرید و استفاده از نرم افزار است که از ابتدای ورود به وبسایت تا رسیدن به موفقیت ادامه خواهد داشت.
  4. داشتن تیمی مستقل برای آموزش و پشتیبانی مشتریان برای تضمین موفقیت.
  5. الگو برداری از برترین و موفق‌ترین نرم افزارهای crm دنیا که موفقیت کسب و کار در زمینه رضایت و جذب مشتری را تضمین کند.
  6. زمان خرید نرم افزار، تنها هزینه مشخص شده در تعرفه وبسایت را پرداخت خواهید کرد و نیاز به پرداخت‌های اضافی در آینده وجود ندارد.
  7. امکان استفاده رایگان از نرم افزار به مدت 15 روز همراه با پشتیبانی و آموزش.

فواید CRM دیدار به کسب و کار شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین خدمات و تعامل را با مشتریان خود داشته و میزان فروش خود را چند برابر کنید. این کار، مسیر پیشرفت هر کسب و کاری را هموار خواهد کرد.

کاربرد نرم افزار crm دیدار

در دنیای کسب و کارها،‌ استفاده از نرم افزار crm کاربردهای بسیار زیادی دارد؛ اما دیدار، نرم افزار خود را به گونه‌ای طراحی کرده تا مشتریان بتوانند در عین سادگی، به امکانات متنوعی دسترسی پیدا کنند. کاربرد نرم افزار crm دیدار در بخش‌های متعددی از هر کسب و کار به چشم خواهد آمد.

به صورت کلی، کاربردهای نرم افزار crm در مدیریت و جلب رضایت مشتری بیشتر نمود پیدا می‌کند؛ اما هرچه امکانات بیشتری در این زمینه در نرم افزار وجود داشته باشد، امکان چیدن استراتژی‌های فروش برای مدیران فراهم خواهد شد. همچنین، سادگی محیط نرم افزار و در عین حال، قرار دادن کاربردهای متعدد در آن، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با راحتی هرچه بیشتر، بیشترین بازدهی را از آن داشته باشند.

امکانات نرم افزار crm دیدار

نرم افزارهای crm، باید امکانات متعددی در خود داشته باشند تا کاربران بتوانند تعامل بیشتری با مشتری ایجاد کنند. در این زمینه، امکانات نرم افزار crm دیدار با توجه به این که با الهام گرفتن از برترین نمونه‌های بین المللی ایجاد شده است، باعث شده تا در عین سادگی در بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار بگیرد. بخشی از امکانات این نرم افزار عبارتند از:

ابزارهای تولید فرصت و سرنخ

مهمترین دلیل استفاده از crm، استراتژی‌هایی برای جذب مشتری و افزایش فروش است. دیدار، ابزارهایی را در نرم افزار خود قرار داده تا با استفاده از آن بتوانید فرصت‌ها سرنخ‌های بیشتری را در جهت افزایش فروش جذب کنید. از جمله این قابلیت‌ها شامل:

  • فرم ساز
  • اتصال به وبسایت وردپرسی
  • اتصال از طریق API
  • بارگذاری بانک اطلاعات مشتریان

مسیر فروش و مدیریت فرصت‌ها

با استفاده از ابزارهای متعددی که در crm دیدار طراحی شده‌اند، می‌توانید مسیر فروش مشخصی را برای خود طراحی کنید. در این ابزارها گزینه‌های مختلفی مانند شخصی سازی فروش، تشکیل پرونده برای فرصت‌های موجود، ثبت و برنامه ریزی فعالیت روی برنامه یک معامله خاص، دسته بندی کردن معاملات با برچسب‌ها و بسیاری امکانات دیگر قرار گرفته‌اند که برای شما امکان مدیریت بهتر مشتریان را فراهم خواهند کرد.

مدیریت کردن پروژه‌های متعدد

دیدار در نرم افزار crm بخشی به نام کاریز کارت ایجاد کرده که مدیران کسب و کار می‌توانند با استفاده از آن مراحل مختلف یک پروژه را تعریف کرده و فرآیندهای آن را مشخص کنند. این بخش به مدیریت امور داخلی و خدمات پس از فروش کمک زیادی می‌کند. کاربران می‌توانند در این بخش، کارت‌های جدید ایجاد کرده و آن‌ها را شخصی سازی کنند.

در این بخش، امکان دسته‌بندی و برچسب‌گذاری کارت‌ها وجود دارد و همچنین چند کاربر می‌توانند به صورت همزمان در یک پروژه مشارکت داشته باشند. با این کار، امکان پیشبرد بهتر اهداف کسب و کار و ارائه خدمات بهتر به مشتریان را فراهم می‌کند. دیگر بخش‌های مهم در این زمینه عبارتند از:

  • دسترسی به اطلاعات و سوابق پرونده کارت
  • ثبت و برنامه‌ریزی فعالیت روی پرونده کارت
  • امکان جست و جو و فیلتر کردن کارت‌ها
  • شخصی سازی بخش‌های اضافه
  • وارد کردن و خارج کردن اطلاعات کارت‌ها

ایجاد یک بانک اطلاعاتی از مشتریان

همانطور که گفتیم، یکی از مهمترین کاربردهای نرم افزارهای crm این است که به شما امکان می‌دهد اطلاعات جامعی از مشتریان خود داشته باشید. دیدار در نرم افزار خود این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند بانکی از اطلاعات مشتریان‌شان تهیه کنند و با استفاده از آن، به صورت دوره‌ای با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. با استفاده از نرم افزاری که دیدار در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید به امکانات زیر در زمینه اطلاعات مشتریان دسترسی داشته باشید:

  • ایجاد پرونده برای شخص یا شرکت و ثبت و برنامه‌ریزی فعالیت‌های مختلف روی آن
  • دسته‌بندی و گروه‌بندی مشتریان
  • امکان پیگیری پرونده‌ها
  • شخصی‌سازی بخش‌های اضافه
  • امکان نظرسنجی از مشتریان

زمانبندی و مدیریت فعالیت‌ها

تعامل با مشتریان به صورت دوره‌ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شما باید زمان‌هایی که برای تماس با مشتری، ارسال پیام و چت و یا فعالیت‌های دیگر برای پیگیری مشتری در نظر دارید را ثبت کنید. یکی از امکانات و ویژگی‌های کارآمدی که نرم افزار crm دیدار فراهم کرده، این است که شما می‌توانید این تاریخ‌ها و زمان‌های مهم را ثبت کرده و با تنظیم کردن یادآور، به مشتریان خود رسیدگی کنید.

ایجاد تیم‌ها و تعامل با همکاران دیگر

برخی از کسب و کارها، با ایجاد تیم‌هایی در بخش‌های مختلف، وظایف را بین کارمندان خود تقسیم می‌کنند. در این زمینه، با استفاده از یک نرم افزار crm مناسب می‌توان این تیم‌ها را با یکدیگر مرتبط کرد تا هم نظم بهتری در مجموعه ایجاد شود و هم خدمات رسانی به مشتریان بهبود پیدا کند. نرم افزار دیدار، با توجه به این استراتژی، قابلیت این را دارد که کاربران بتوانند با منشن کردن همکاران خود در بخش‌های مختلف، آن‌ها را از وضعیت موجود با خبر کرده و یا برخی فعالیت‌ها را به بخش‌ها یا تیم‌های دیگر بسپارند.

بررسی فعالیت‌ها و تجزیه و تحلیل آن

برای این که بدانید در کار فروش محصولات و خدمات خود چه میزان پیشرفت داشته‌اید، نیاز دارید تا گزارش‌های جامع و دقیق از فعالیت مجموعه بدست آورید. نرم افزار دیدار این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند وضعیت فروش و خدمات پس از فروش را بررسی کرده و چالش‌ها و مشکلات در این بخش‌ها را شناسایی کنند. در این مورد، امکان فیلتر کردن گزارشات بر اساس مواردی مانند بازه زمانی، کاربران، محصولات، تیم‌ها و غیره وجود دارد.

امنیت و کنترل داده‌ها با مجوزهای دسترسی

یکی از ارکان مهم در هر کسب و کاری، امنیت اطلاعات مشتریان است. با توجه به این که در نرم افزارهای crm، اطلاعات جامعی از هر فرد یا شرکت وجود دارد؛ از این رو دیدار امکانی را در نرم افزار خود قرار داده تا بتوانید به هر کاربر مجوز و سطح دسترسی خاصی را بدهید. این کار، باعث می‌شود تا امنیت تا حد بسیار بالایی تامین شود.

گسترش تعامل با مشتری

برای این که بتوانید مشتریان خود را راضی نگه داشته و در کنار آن، مشتریان بیشتری جذب کنید،‌ نیاز است که راه‌های تعاملی با آن‌ها افزایش دهید. برای این کار، شما می‌توانید سرویس‌های متعدد خود مانند وبسایت، تلفن شرکت، درگاه پرداخت و غیره را به دیدار متصل کنید.

در نرم افزاری که دیدار برای مدیریت ارتباط با مشتریان طراحی کرده است، امکانات دیگری از جمله ارسال پیامک و اپلیکیشن همراه نیز وجود دارد که کار با آن را برای مدیران راحت‌تر کرده است. از طرف دیگر، پشتیبانی crm دیدار راهنمایی‌های جامعی در رابطه با امکانات این نرم افزار ارائه می‌کنند که می‌توانید از آن استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

نرم افزار crm، ابزاری است که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد. در این مورد، نرم افزار crm دیدار جزء بهترین‌ها در حوزه خود محسوب می‌شود. این نرم افزار، محیط کاربری ساده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و در عین حال، امکانات و ابزار مفید بسیاری نیز در آن قرار دارد. در واقع، crm ابری دیدار تمام ابزاری است که یک کسب و کار برای ارتباط موثر و سودمند با مشتریان خود نیاز خواهد داشت. برای خرید این نرم افزار، به وبسایت دیدار مراجعه کرده تا بیشتر با امکانات و قابلیت‌های این محصول آشنا شوید.

رویکرد CRM یا Customer Relationship Management در واقع به کسب و کارها کمک خواهد کرد تا بتوانند ارتباط خود با مشتریان موجود را ارتقا داده و از طرف دیگر، به جذب مشتریان جدید نیز کمک کند.

در این مطلب، به بررسی نرم افزار crm خواهیم پرداخت و مزایا و بهترین نوع آن را به شما معرفی می‌کنیم. آشنایی با نرم افزار سی آر ام،  برای هر کسب و کاری ضروری است و به مدیران این کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند دامنه فعالیت خود را گسترش دهند. اگر شما نیز جزء یکی از مدیران کسب و کارها هستید،‌ حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با این نرم افزار، بهترین نوع آن را نیز به شما معرفی کنیم.

نرم افزار crm چیست؟

CRM که با عنوان مدیریت ارتباط با مشتریان شناخته می‌شود، ترکیبی است از استراتژی‌ها و راهبردهایی که شرکت‌ها استفاده می‌کنند تا تعاملات و داده‌های مشتریان خود را در طول همکاری با آن‌ها مدیریت و تجزیه و تحلیل کنند. هدف از انجام این کار، بهبود ارتباط با مشتریان و افزایش فروش است.

سیستم‌های CRM، اطلاعات مشتریان را در کانال‌ها و نقاط ارتباطی مشتری با شرکت مانند وبسایت، تلفن، شبکه‌های اجتماعی و غیره جمع آوری می‌کنند. به علاوه این سیستم‌ها اطلاعات دقیقی در رابطه با اطلاعات شخصی مشتریان، تاریخچه و اولویت‌های خرید و همچنین نگرانی‌های مشتریان را به کارکنانی که با آن‌ها روبرو هستند جمع آوری می‌کنند. در واقع با استفاده از نرم افزار CRM که در شرکت‌ها استفاده می‌شود، فرایندهای فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان و همچنین فعالیت‌های بخش‌های مختلف شرکت با هم همسو می‌شوند.

مزایای نرم افزار crm

مزایای نرم افزار crm

استفاده از نرم افزار CRM در همه انواع کسب و کارها از کوچک گرفته تا بزرگ دارای مزایای مهمی است که عبارتند از:

  • بالا بردن کیفیت خدمات به مشتریان
  • شناسایی تمایلات مشتریان
  • اتوماسیون
  • بالا بردن میزان پاسخگویی به مشتری
  • استفاده از اطلاعات مشتری در راستای ارائه خدمات بهتر

با وجود مزایای متعدد این نرم افزار، قیمت و خرید crm برای کسب و کارها بسیار به صرفه خواهد بود و می‌توانند فروش خود را به بیش از 3 برابر افزایش دهند. همچنین، این مزایا، به مدیران اجازه می‌دهد تا در کنار حفظ مشتریان موجود، مشتریان جدید بیشتری جذب کرده و آن‌ها را نیز مدیریت کنند.

بهترین نرم افزار CRM

نرم افزارهای CRM، به مدیران کسب و کارها کمک می‌کنند تا خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه بدهند؛ به همین دلیل بهتر است که از بهترین نوع این نرم افزار در کسب و کار خود استفاده کنید تا بتوانید بیشترین بهره را ببرید. در این زمینه، نرم افزارهای CRM بسیاری وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ اما بهترین نوع این نرم افزار، نرم افزار CRM دیدار است.

دلایل خرید نرم افزار CRM دیدار

دلایل خرید نرم افزار CRM دیدار

پیش از استفاده از CRM، همواره مدیران شاهد یک بی‌نظمی و آشفتگی بودند و دیتابیس مشخصی از مشتریان نداشتند. همچنین، تصور آینده کسب و کار نیز در این حالت سخت بود؛ اما با استفاده از نرم افزار CRM دیدار، به راحتی قادر خواهید بود تا اطلاعات مشتریان خود را مدیریت کرده و فروش را تا حدود 300 درصد افزایش دهید که این کار قبلا توسط مشتریان دیدار مشاهده شده است.

برای خرید و استفاده از crm، دلایل بسیار زیادی وجود دارند؛ اما در این بخش، ۷ دلیل انتخاب نرم افزار crm دیدار را بررسی خواهیم کرد که موقع انتخاب بهترین نرم افزار CRM حتما باید در نظر بگیرید :

  1. پاسخگویی و پشتیبانی مشتری در کمترین زمان ممکن که یکی از مهمترین ویژگی‌های انتخاب نرم افزار crm دیدار است.
  2. سادگی کار با نرم افزار که بیش از نیمی از مدیران فروش در سرتاسر دنیا این مورد را بسیار مهم ارزیابی کرده‌اند.
  3. یکی از اولویت‌های تیم دیدار، تمرکز روی موفقیت مشتری در خرید و استفاده از نرم افزار است که از ابتدای ورود به وبسایت تا رسیدن به موفقیت ادامه خواهد داشت.
  4. داشتن تیمی مستقل برای آموزش و پشتیبانی مشتریان برای تضمین موفقیت.
  5. الگو برداری از برترین و موفق‌ترین نرم افزارهای crm دنیا که موفقیت کسب و کار در زمینه رضایت و جذب مشتری را تضمین کند.
  6. زمان خرید نرم افزار، تنها هزینه مشخص شده در تعرفه وبسایت را پرداخت خواهید کرد و نیاز به پرداخت‌های اضافی در آینده وجود ندارد.
  7. امکان استفاده رایگان از نرم افزار به مدت 15 روز همراه با پشتیبانی و آموزش.

فواید CRM دیدار به کسب و کار شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین خدمات و تعامل را با مشتریان خود داشته و میزان فروش خود را چند برابر کنید. این کار، مسیر پیشرفت هر کسب و کاری را هموار خواهد کرد.

کاربرد نرم افزار crm دیدار

در دنیای کسب و کارها،‌ استفاده از نرم افزار crm کاربردهای بسیار زیادی دارد؛ اما دیدار، نرم افزار خود را به گونه‌ای طراحی کرده تا مشتریان بتوانند در عین سادگی، به امکانات متنوعی دسترسی پیدا کنند. کاربرد نرم افزار crm دیدار در بخش‌های متعددی از هر کسب و کار به چشم خواهد آمد.

به صورت کلی، کاربردهای نرم افزار crm در مدیریت و جلب رضایت مشتری بیشتر نمود پیدا می‌کند؛ اما هرچه امکانات بیشتری در این زمینه در نرم افزار وجود داشته باشد، امکان چیدن استراتژی‌های فروش برای مدیران فراهم خواهد شد. همچنین، سادگی محیط نرم افزار و در عین حال، قرار دادن کاربردهای متعدد در آن، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با راحتی هرچه بیشتر، بیشترین بازدهی را از آن داشته باشند.

امکانات نرم افزار crm دیدار

نرم افزارهای crm، باید امکانات متعددی در خود داشته باشند تا کاربران بتوانند تعامل بیشتری با مشتری ایجاد کنند. در این زمینه، امکانات نرم افزار crm دیدار با توجه به این که با الهام گرفتن از برترین نمونه‌های بین المللی ایجاد شده است، باعث شده تا در عین سادگی در بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار بگیرد. بخشی از امکانات این نرم افزار عبارتند از:

ابزارهای تولید فرصت و سرنخ

مهمترین دلیل استفاده از crm، استراتژی‌هایی برای جذب مشتری و افزایش فروش است. دیدار، ابزارهایی را در نرم افزار خود قرار داده تا با استفاده از آن بتوانید فرصت‌ها سرنخ‌های بیشتری را در جهت افزایش فروش جذب کنید. از جمله این قابلیت‌ها شامل:

  • فرم ساز
  • اتصال به وبسایت وردپرسی
  • اتصال از طریق API
  • بارگذاری بانک اطلاعات مشتریان

مسیر فروش و مدیریت فرصت‌ها

با استفاده از ابزارهای متعددی که در crm دیدار طراحی شده‌اند، می‌توانید مسیر فروش مشخصی را برای خود طراحی کنید. در این ابزارها گزینه‌های مختلفی مانند شخصی سازی فروش، تشکیل پرونده برای فرصت‌های موجود، ثبت و برنامه ریزی فعالیت روی برنامه یک معامله خاص، دسته بندی کردن معاملات با برچسب‌ها و بسیاری امکانات دیگر قرار گرفته‌اند که برای شما امکان مدیریت بهتر مشتریان را فراهم خواهند کرد.

مدیریت کردن پروژه‌های متعدد

دیدار در نرم افزار crm بخشی به نام کاریز کارت ایجاد کرده که مدیران کسب و کار می‌توانند با استفاده از آن مراحل مختلف یک پروژه را تعریف کرده و فرآیندهای آن را مشخص کنند. این بخش به مدیریت امور داخلی و خدمات پس از فروش کمک زیادی می‌کند. کاربران می‌توانند در این بخش، کارت‌های جدید ایجاد کرده و آن‌ها را شخصی سازی کنند.

در این بخش، امکان دسته‌بندی و برچسب‌گذاری کارت‌ها وجود دارد و همچنین چند کاربر می‌توانند به صورت همزمان در یک پروژه مشارکت داشته باشند. با این کار، امکان پیشبرد بهتر اهداف کسب و کار و ارائه خدمات بهتر به مشتریان را فراهم می‌کند. دیگر بخش‌های مهم در این زمینه عبارتند از:

  • دسترسی به اطلاعات و سوابق پرونده کارت
  • ثبت و برنامه‌ریزی فعالیت روی پرونده کارت
  • امکان جست و جو و فیلتر کردن کارت‌ها
  • شخصی سازی بخش‌های اضافه
  • وارد کردن و خارج کردن اطلاعات کارت‌ها

ایجاد یک بانک اطلاعاتی از مشتریان

همانطور که گفتیم، یکی از مهمترین کاربردهای نرم افزارهای crm این است که به شما امکان می‌دهد اطلاعات جامعی از مشتریان خود داشته باشید. دیدار در نرم افزار خود این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند بانکی از اطلاعات مشتریان‌شان تهیه کنند و با استفاده از آن، به صورت دوره‌ای با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. با استفاده از نرم افزاری که دیدار در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید به امکانات زیر در زمینه اطلاعات مشتریان دسترسی داشته باشید:

  • ایجاد پرونده برای شخص یا شرکت و ثبت و برنامه‌ریزی فعالیت‌های مختلف روی آن
  • دسته‌بندی و گروه‌بندی مشتریان
  • امکان پیگیری پرونده‌ها
  • شخصی‌سازی بخش‌های اضافه
  • امکان نظرسنجی از مشتریان

زمانبندی و مدیریت فعالیت‌ها

تعامل با مشتریان به صورت دوره‌ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شما باید زمان‌هایی که برای تماس با مشتری، ارسال پیام و چت و یا فعالیت‌های دیگر برای پیگیری مشتری در نظر دارید را ثبت کنید. یکی از امکانات و ویژگی‌های کارآمدی که نرم افزار crm دیدار فراهم کرده، این است که شما می‌توانید این تاریخ‌ها و زمان‌های مهم را ثبت کرده و با تنظیم کردن یادآور، به مشتریان خود رسیدگی کنید.

ایجاد تیم‌ها و تعامل با همکاران دیگر

برخی از کسب و کارها، با ایجاد تیم‌هایی در بخش‌های مختلف، وظایف را بین کارمندان خود تقسیم می‌کنند. در این زمینه، با استفاده از یک نرم افزار crm مناسب می‌توان این تیم‌ها را با یکدیگر مرتبط کرد تا هم نظم بهتری در مجموعه ایجاد شود و هم خدمات رسانی به مشتریان بهبود پیدا کند. نرم افزار دیدار، با توجه به این استراتژی، قابلیت این را دارد که کاربران بتوانند با منشن کردن همکاران خود در بخش‌های مختلف، آن‌ها را از وضعیت موجود با خبر کرده و یا برخی فعالیت‌ها را به بخش‌ها یا تیم‌های دیگر بسپارند.

بررسی فعالیت‌ها و تجزیه و تحلیل آن

برای این که بدانید در کار فروش محصولات و خدمات خود چه میزان پیشرفت داشته‌اید، نیاز دارید تا گزارش‌های جامع و دقیق از فعالیت مجموعه بدست آورید. نرم افزار دیدار این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند وضعیت فروش و خدمات پس از فروش را بررسی کرده و چالش‌ها و مشکلات در این بخش‌ها را شناسایی کنند. در این مورد، امکان فیلتر کردن گزارشات بر اساس مواردی مانند بازه زمانی، کاربران، محصولات، تیم‌ها و غیره وجود دارد.

امنیت و کنترل داده‌ها با مجوزهای دسترسی

یکی از ارکان مهم در هر کسب و کاری، امنیت اطلاعات مشتریان است. با توجه به این که در نرم افزارهای crm، اطلاعات جامعی از هر فرد یا شرکت وجود دارد؛ از این رو دیدار امکانی را در نرم افزار خود قرار داده تا بتوانید به هر کاربر مجوز و سطح دسترسی خاصی را بدهید. این کار، باعث می‌شود تا امنیت تا حد بسیار بالایی تامین شود.

گسترش تعامل با مشتری

برای این که بتوانید مشتریان خود را راضی نگه داشته و در کنار آن، مشتریان بیشتری جذب کنید،‌ نیاز است که راه‌های تعاملی با آن‌ها افزایش دهید. برای این کار، شما می‌توانید سرویس‌های متعدد خود مانند وبسایت، تلفن شرکت، درگاه پرداخت و غیره را به دیدار متصل کنید.

در نرم افزاری که دیدار برای مدیریت ارتباط با مشتریان طراحی کرده است، امکانات دیگری از جمله ارسال پیامک و اپلیکیشن همراه نیز وجود دارد که کار با آن را برای مدیران راحت‌تر کرده است. از طرف دیگر، پشتیبانی crm دیدار راهنمایی‌های جامعی در رابطه با امکانات این نرم افزار ارائه می‌کنند که می‌توانید از آن استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

نرم افزار crm، ابزاری است که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد. در این مورد، نرم افزار crm دیدار جزء بهترین‌ها در حوزه خود محسوب می‌شود. این نرم افزار، محیط کاربری ساده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و در عین حال، امکانات و ابزار مفید بسیاری نیز در آن قرار دارد. در واقع، crm ابری دیدار تمام ابزاری است که یک کسب و کار برای ارتباط موثر و سودمند با مشتریان خود نیاز خواهد داشت. برای خرید این نرم افزار، به وبسایت دیدار مراجعه کرده تا بیشتر با امکانات و قابلیت‌های این محصول آشنا شوید.