شناسهٔ خبر: 6998252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال کشور

منصوریان: بازی سختی مقابل تیم سیاه جامگان خراسان پیش رو داریم

مشهد - ایرنا - سرمربی تیم نفت تهران گفت: بازی سختی مقابل تیم سیاه جامگان خراسان پیش رو داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا علیرضا منصوریان عصر چهارشنبه در آستانه دیدار تیم های نفت تهران و سیاه جامگان خراسان در مشهد در نشست خبری افزود: شناخت کافی از تیم حریف خود نداریم و تنها دو بازی گذشته آن را آنالیز کرده ایم.
وی گفت: فقدان شناخت کافی از تیم سیاه جامگان شرایط را برای ما سخت تر کرده و امیدوارم با ارایه یک بازی مناسب و استفاده موثر از فرصتهای پیش آمده سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی اظهار کرد: ممکن است تیم سیاه جامگان برای اثبات خود در این بازی دست به کارهایی بزند لذا باید به طور دقیق و حساب شده تر عمل کنیم.
وی افزود: با تقویت تیم و توجه بیشتر به بدن سازی بازیکنان سعی کردیم با آمادگی بیشتر در لیگ برتر امسال حضور یابیم.
سرمربی تیم نفت تهران گفت: از عملکرد بایکنان خود راضی هستم و آنان در دو هفته گذشته تا حد زیاد انتظارات ما را برآورده کردند.
منصوریان اظهار کرد: باید به بازیکنان خود گل نخوردن و نباختن را یاد دهیم تا برای حمله به تیم های حریف و رسیدن به موقعیت های گل، بهتر عمل کنند.
سرمربی تیم سیاه جامگان خراسان هم گفت: بازی و کسب امتیاز مقابل تیم نفت تهران به عنوان تیمی با ساختار قوی و بازیکنان مستعد و توانمند که سابقه حضور در رقابهای باشگاه های آسیا دارد، برای ما بسیار سخت و حساس است.
رسول خطیبی افزود: دو بازی قبلی تیم نفت تهران را آنالیز و نقاط ضعف و قوت آن را شناختیم و با شناخت نسبی در مقابل این تیم به میدان می رویم.
وی اظهار کرد: در 80 درصد از دو بازی ابتدای لیگ برتر تاکنون بسیار خوب بازی کردیم و سعی می کنیم در ادامه رقابتها با ارایه بازیهای تماشایی و مبتنی بر برنامه مردم مشهد و هواداران خود را شاد کنیم.
وی از رسانه های ارتباط جمعی و هواداران سیاه جامگان خراسان خواست از این تیم در ادامه رقابتهای لیگ برتر بیش از پیش حمایت کنند.
تیم های سیاه جامگان خراسان و نفت تهران عصر پنجشنبه در راستای هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه ثامن الحجج (ع) مشهد به میدان می روند.
تیم سیاه جامگان در دو بازی گذشته خود در لیگ برتر با نتایج دو بر یک و یک بر صفر در مقابل تیم های استقلال تهران و استقلال اهواز شکست خورده بود.
تیم نفت تهران هم در دو هفته گذشته بازیهای خود را با تیم های تراکتورسازی و صبای قم با نتایج مساوی بدون گل و یک بر یک به پایان برد./2
2095/ 6053/1547

نظر شما