شناسهٔ خبر: 69953878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یک مسئول:

از برنامه موسوم به " اصفهان من + ۲۲۰ "رونمایی کرد

یک مسئول: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از ارائه ۱۵۰ خدمت شهروندی بصورت مجازی در این کلانشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، سعید فردانی روز سه‌شنبه در نشست معرفی و رونمایی از برنامه موسوم به «اصفهان من + ۲۲۰» و درگاه الکترونیکی جدید شهرداری این کلانشهر افزود: غیر از ۱۵۰ خدمت شهروندی، ۱۴ زیرساخت، ۴۴ امکانات فنی و ۱۲ خدمت سازمانی نیز در قالب برنامه و درگاه مورد اشاره تعریف شده است.

وی اضافه کرد: برنامه مورد نظر، مخاطب‌ محور است و قابلیت استفاده برای شهروندان، مسافران، گردشگران، ارباب‌ رجوع، پیمانکاران، کارکنان شهرداری و دیگر نهادها را دارد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: خدماتی همچون گردشگری، رفاهی، فرهنگی و حمل و نقل عمومی در قالب برنامه «اصفهان من» به مخاطبان ارائه می‌شود.

فردانی با اشاره به اینکه نخستین بار در ایران، طرح هوشمندسازی مدیریت شهری بصورت یکپارچه توسط شهرداری اصفهان ارائه شده است، افزود: قرار است در ماه‌های آینده تعداد خدمات به ۲۲۰ مورد افزایش یابد و دلیل نامگذاری آن نیز همین است.

انتهای پیام/