شناسهٔ خبر: 68917242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم:

۲۵۰۰ کوچه در قم به نام شهدا مزین شد 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر و شهردار قم امروز بیش از دو هزار و ۵۰۰ کوچه قم مزین به نام شهدا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، پیام جوادیان شامگاه _یکشنبه هشتم مهر_ در چهارمین یادواره شهدای شهرداری قم و هشتمین دوره طرح کوچه‌های آسمانی که در سالن همایش‌های باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را به مقام معظم رهبری، مردم لبنان و تمام آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رسالت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است، افزود: با همکاری شورای اسلامی شهر و شهردار قم امروز بیش از دو هزار و ۵۰۰ کوچه قم مزین به نام شهدا است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه امروز ۲۴۰ تابلو مزین به تصویر و مشخصات شهدا رونمایی می‌شود، عنوان کرد: در مناسبت‌های گذشته نیز بیش از هزار تابلو از شهدا را ساخته و نصب کرده‌ایم.

جوادیان با اشاره به اینکه شهرداری قم به این رسالت خود به خوبی عمل کرده است، خاطرنشان کرد: عملکرد شهرداری قم در عرصه ایثار و شهادت در میان تمام شهرداری‌های کشور رتبه نخست را دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قمبا بیان اینکه ساخت سردیس‌های شهدا از حدود سه سال پیش آغاز شده است، تصریح کرد: طی این مدت ۵۱ سردیس توسط شهرداری قم ساخته شده است و از این منظر نیز رکورد نخست کشوری را داریم.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ میدان و بلوار شهر نیز به نام و تصویر شهدا مزین شده است، یادآور شد: نصب قاب بنرها، تزئین ۷۰ دیوارنگاره به نام و تصویر شهدا، تبلیغات در مناسبت‌ها و … از دیگر اقدامات شهرداری قم در عرصه ایثار و شهادت است.

نظر شما