شناسهٔ خبر: 68915883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار اصفهان:

خون شهید هدایت‌گر و توأم با  هوشیاری و آگاهی است

استاندار اصفهان در دیدار با خانواده سردار شهید نیلفروشان گفت: با شهادت شهدای بزرگوار، از این رو که جهان اسلام و ایران اسلامی فرزندان برومند خود را از دست می‌دهد ناراحت هستیم، اما می‌دانیم که خون شهید هدایت‌گر و توأم با هوشیاری و آگاهی است.

صاحب‌خبر -

 سیدرضا مرتضوی عصر امروز شنبه، ۸ مهر با حضور در منزل پدری شهید سردار عباس نیلفروشان، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: در برخی از جلسات شورای امنیت کشور با شهید بزرگوار سردار نیلفروشان دیدار و گفت‌وگوهایی داشتم و از وجود پربرکت و سلوک رفتاری این شهید سرافراز بهره‌مند شدم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، وی ادامه داد: وقتی گفت‌وگو و صحبت‌های این شهید عزیز را مرور و مستندهای مرتبط با ایشان را مشاهده می‌کنیم، درمی‌یابیم که جملاتی که سردار شهید نیلفروشان در مورد شهادت شهید کاظمی می‌فرمودند در مورد خودشان نیز صدق می‌کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: حسب آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) راه رستگاری جهاد در راه حق و خداوند متعال است.

 مرتضوی با اشاره به رشادت‌های شهدای اسلام، افزود: این جهاد در دوره ما به دست این شهدای والامقام در دفاع از مظلومان، برای اهتزاز پرچم اسلام، صیانت از مرزهای اسلام عزیز و فریاد زدن حق مظلومانی است که حتی اجازه نمی‌دهند صدای آنها به گوش جهانیان برسد.

وی بیان کرد: ۱۴ صفحه از طوماری که نمایندگان حقوق بشر در فلسطین اشغالی و غزهٔ مظلوم مکتوب کردند و به دفتر حقوق بشر سازمان ملل تحویل دادند، تنها شامل نام کودکان زیر یک سال مظلومی است که با جنایات رژیم صهیونسیتی به فیض شهادت رسیده‌اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب «سرنوشت منطقه را جبهه مقاومت رقم خواهد زد»، گفت: با شهادت شهدای بزرگوار، از این رو که جهان اسلام و ایران اسلامی فرزندان برومند خود را از دست می‌دهد ناراحت هستیم، اما می‌دانیم که خون شهید هدایت‌گر و توأم با  هوشیاری و آگاهی است.

 مرتضوی ادامه داد: همانگونه که امروز دانشجویان جهان اسلام علیه ظلم آشکار رژیم سفاک صهیونیستی به میدان آمده‌اند، سایرین نیز به خیل عظیم حق‌طلبان خواهند پیوست.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ شهید عباس نیلفروشان به همراه شهید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، در حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام 

نظر شما