شناسهٔ خبر: 68913968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهلت شرکت در جشنواره «جایزه فیروزه» لرستان تمدید شد

خرم آباد - ایرنا - رییس گروه امور فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مهلت شرکت در نهمین جشنواره جایزه فیروزه استان تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان «فرشته بیرانوند» روز یکشنبه افزود: رویداد جشنواره جایزه فیروزه هرساله به صورت کشوری با هدف حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی دارای الگوی ایرانی و اسلامی و با سه رویکرد ایده‌های استارتاپی، کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده و فعال طی ۲ مرحله برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به اقوام ایرانی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی و هم افزایی شرکت کنندگان صنایع فرهنگی از اهداف این جشنواره است.

وی ادامه داد: تولید اسباب بازی، عروسک، هدایای فرهنگی، نوشت افزار و طراحی شخصیت، موضوعات این جشنواره هستند و ایده‌های نوجوانان در عرصه صنایع فرهنگی با موضوعات جشنواره بخش ویژه این رویداد به شمار می‌آید.

بیرانوند افزود: برگزاری جشنواره به صورت مجازی از طریق زیرساخت الکترونیکی jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir انجام می‌شود.

نظر شما