شناسهٔ خبر: 68913447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان:

سید حسن نصرالله، الگوی ماندگار و شخصیت متعالی و مبارز

همدان ـ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان طی بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان طی بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت، متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله القاصم الجبارین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا احزاب آیه ۲۳

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

ما ز بالاییم و بالا می‌رویم / ما زدریاییم و دریا می‌رویم

خوانده‌ای انا الیه راجعون / تا بدانی که کجاها می‌رویم

سید مقاومت، مرد میدان دارعشق، شهید مجاهد فی سبیل الله سید حسن نصر الله (رضوان الله تعالی علیه) رهبر و فرمانده شجاع حزب الله بعد از دهه‌ها مقاومت و مجاهدت در مقابل دشمن مستکبر و ظالم، امریکای جنایتکار و سگ هار او در منطقه، رژیم پلید، جعلی و سفاک صهیونی به شهادت رسید. او براساس اصل رکین قرآنی" بِنا إِلّا إِحدَی الحُسنَیَینِ" در مسیر روشن دین مجاهده کرد و مزد خوبان و مجاهدان را از پروردگار مهربان خود دریافت کرد و به " کِلتَا الحُسنَیَین" رسید.

نقشی که او در سیمای یک عالم بصیر، صادق، مؤمن و شجاع از خود ترسیم کرد الگوی ماندگاری از شخصیت متعالی و مبارز در ذهن، قلب، جان و جهان شیعیان، مسلمانان و بشریت تشنه حقیقت، عدالت و معنویت به یادگار خواهد ماند.

او در کنار حضرت امام، شهیدان عماد مغنیه، حاج قاسم عزیز، اسماعیل هنیه، فواد شُکُر، هادی نصر الله و همه شهیدان عزیز با سرورشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور و " در قهقهۀ مستانه‌شان و در شادی وصولشان ‏‏عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون‎‏اند ".

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان شهادت مجاهد کبیر شهید حاج سید حسن نصر الله را به ساحت مقدس امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی)، مردم عزیز لبنان و ایران اسلامی و همه مسلمانان و حقیقت‌جویان عالم تبریک و تسلیت عرض نموده و آمادگی خود را در همه صحنه‌های مبارزه با شیطان بزرگ امریکای جنایتکار و رژیم جعلی و کودک کش صهیونی اعلام می‌نماید. وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

نظر شما