شناسهٔ خبر: 68913395 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کمیسیون فرهنگی مجلس در بیانیه‌ای؛

نابودی باند جنایتکار و تروریسم صهیونی و آزادی قدس شریف قطعی است

محمد مهاجرانی

کمیسیون فرهنگی مجلس در بیانیه‌ای تاکید کرد: نابودی باند جنایتکار و تروریسم صهیونی و آزادی قدس شریف قطعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، فرمانده کم‌نظیر جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت که خشم مسلمانان و آزادگان جهان را برانگیخت، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز هم‌نوا با سایرین، بیانیه‌ای صادر کرده، که در آن تصریح می‌کند: بر اساس سنت الهی اثرات وجودی این شهید و مجاهد کبیر نابودی باند جنایتکار و تروریسم صهیونی را قطعی و آزادی قدس شریف را رقم خواهد زد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

فضّل اللّه الْمجاهدین علی الْقاعدین أجْرًا عظیمًا
شهادت و کسب اوج افتخار در محضر انبیا و اولیاء الهی توسط سید عزیز جبهه مقاومت، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله (علی الله مقامه) از یک سو نشانه عظمت روحی تربیت‌شدگان مکتب نبوی و علوی (صلوات‌الله علیهم) و از سوی دیگر اوج رذالت و خباثت دشمنان ملت‌های آزاده و مسلمان است.

قلم و بیان از توصیف خلق حماسه‌های حزب‌الله و فرمانده کم نظیر آن سید حسن نصرالله عاجز است؛ آن شهید عزیز را نصرالله نامیدند و به راستی همراه وی نصر و یاری ذات اقدس الهی عجین گردیده بود و زین پس نیز خون آن شهید موفقیت‌های این راه را تضمین خواهد کرد.

ضربه سنگین طوفان الاقصی همه دیدگاه نظامی- امنیتی رژیم اسرائیل را فرو ریخت و ضربات هوشمند جبهه مقاومت سبب شد شهرک‌نشین‌های شمال فلسطین اشغالی ناگریز به فرار شده و سرگردان از اقدامات حزب‌الله آواره گشتند؛ از طرفی جنایات رژیم جعلی اسرائیل افکار عمومی جهان را بر علیه آن برانگیخت و شکست‌های پی‌درپی این رژیم سبب شد تا برای جبران شکست در میدان رزم، دست به ترور و قتل‌عام گسترده زنان و کودکان غزه و لبنان بزند؛ اما همه می‌دانند که ساخت مستحکم جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان به برکت خون شهدا به ویژه سید مقاومت نه تنها فرو نخواهد ریخت، بلکه بر اساس سنت الهی اثرات وجودی آن شهید و مجاهد کبیر نابودی باند جنایتکار و تروریسم صهیونی را قطعی و آزادی قدس شریف را رقم خواهد زد.

گرچه امسال را باید عام‌الحزن مستضعفان جهان و امت اسلام دانست، ولی به برکت خون مطهر شهدا و عزم و اراده مستحکم مجاهدان جبهه مقاومت، شاهد وحدت و انسجام این جبهه خواهیم بود و به عنایت الهی، توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فدا و هدایت‌های ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، در آینده نزدیک فتح و ظفر رقم خواهد خورد. ان‌شاءالله

الیس الصبح بقریب.»

نظر شما