شناسهٔ خبر: 68908969 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صرفه جویی ارزی ۶۰ درصدی با بومی سازی تجهیزات خطوط معدن

یک شرکت دانش بنیان ایرانی با بومی سازی، بهینه سازی و نوآوری در ساخت تجهیزات خطوط معدن، صرفه جویی ۲۰ تا ۶۰ درصدی در بخش تجهیزات حوزه صنعت و معدن را رقم زد. یک شرکت دانش بنیان ایرانی با بومی سازی، بهینه سازی و نوآوری در ساخت تجهیزات خطوط معدن، صرفه جویی ۲۰ تا ۶۰ درصدی در بخش تجهیزات حوزه صنعت و معدن را رقم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شرکت دانش بنیان آتی اندیشان بصیر، پیشگام در صنعت و فناوری در سال ۱۳۸۹ تاسیس و در سال ۱۳۹۶ در چهار دسته محصولی موفق به اخذ گواهی دانش بنیان شده است.



مهدی پاک طینت طهرانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان آتی اندیشان بصیر در خصوص زمینه کاری این شرکت گفت: در حال حاضر این شرکت در دو بخش مجزای تولید تجهیزات هدرولیکی و پنوماتیکی پیشرفته صنایع بزرگ نظیر فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی، و طراحی و ساخت و راه اندازی تجهیزات و خطوط معدنی فعالیت دارد و با بهره‌گیری از دانش فنی و تجربه کارشناسان، توانایی ارائه راهکار‌های سفارشی و مناسب برای نیاز‌های مختلف صنعت و معدن را دارد.

وی ادامه داد: ماموریت ما، ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب است و می‌کوشیم تا از این مسیر به توسعه صنعت کشور کمک کنیم.

به گفته او، کسب چهار عنوان ثبت اختراع و دو مدال در مسابقات اختراعات انگلستان، مهندسی معکوس و بومی سازی ۱۵ ماشین فرآوری مواد معدنی و هفت پروژه نوآوری در زمینه تجهیزات فرآوری مواد معدنی، کسب عنوان تولید کننده برتر شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛ شرکت فولاد خوزستان و شرکت فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه بین المللی فولاد، حضور در لیست تامین کنندگان صنعت نفت و بیش از صد گواهی حسن انجام کار و اعلام رضایتمندی از افتخارات این شرکت در سال‌های فعالیت در حوزه بومی سازی و بهینه سازی در بخش صنعت و معدن بوده است.

پاک طینت طهرانی در خصوص محصولات این شرکت افزود: شرکت آتی اندیشان بصیر طیف گسترده‌ای از تجهیزات معدنی نظیرانواع خشک کن و خنک کن، سنگ شکن و آسیاب، انواع سرند، کلاسیفایر هوایی، اتریشن اسکرابر، سیکلون‌های خاص، نوار نقاله و بالابر، تجهیزات غبارگیر، تجهیزات شست و شو و تصفیه آب و قطعات ضد سایش را بومی سازی کرده و با بهینه سازی و نوآوری در ساخت این تجهیزات در جهت افزایش کیفیت و عملکرد این محصولات گام برداشته است.

وی ادامه داد: این شرکت همچنین طراحی و ساخت تجهیزات استراتژیک و با فناوری بالای حوزه فولاد و نفت نظیر انواع تجهیزات خطوط روانکاری (مقسم گریس، فیدر بلوک)، آچار بکس بادی گشتاور بالا (Heavy duty) از سایز ۲/۱ تا ۲/۱، ۱ اینچ و انواع شیرآلات صنعتی پیشرفته نظیر بال ولو‌های فشار بالا، سولنوید ولو، منیفولد و ... تخصص دارد.

او همچنین ابراز امیدواری کرد: ارایه این محصولات به کشور‌های همسایه و اوراسیا به دلیل کاربرد وسیع و کیفیت تولید، همچنین قیمت کاملا قابل رقابت با نمونه‌های خارجی و همچنین انجام پروژه‌های طراحی، تجهیز و راه اندازی معدن از صفر تا صد در ایران و سایر کشور‌ها از برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آتی اندیشان بصیر در خصوص ظرفیت تولید این مجموعه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت بخش معدن این شرکت، تجهیز کامل دو معدن در سال بوده که در برنامه توسعه‌ای شرکت طی دو سال آینده تا رقم هشت پروژه قابل افزایش است (محصولات نیز به طور جداگانه قابل خریداری هستند).

به گفته او، مزیت رقابتی این محصولات حوزه صنعت و معدن و تجهیزات خطوط معدن، قیمت کمتر نسبت به نمونه خارجی بدون تغییر در کیفیت است که طی آن صرفه جویی ارزی از ۲۰ تا حتی ۶۰ درصد در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما