شناسهٔ خبر: 68908668 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام تسلیت سرپرست دانشگاه علامه در پی شهادت سید حسن نصرالله

سرپرست دانشگاه علامه‌طباطبائی با صدور پیامی، شهادت سید حسن نصرالله، سردار عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، شجاع احمدوند، سرپرست دانشگاه علامه‌طباطبائی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله، سردار عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان مقاومت پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سید مقاومـت، حجت‌الاسلام والمسلمیـن سیـدحسـن نصـرالله، دبیرکـل حـزب‌الله لبنان؛ در پی حمله تروریستی و وحشیانه‌ رژیم غاصب صهیونیستی، ضایعه‌ای دردناک برای امت اسلامی است و قلـوب همه آزادیخواهـان عالم از این غم به درد آمده است.

بی‌تردید؛ خون شهدای مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله، حیات دوباره‌ای در رگ‌های گروه‌های مقاومت تزریق خواهد کرد و مقاومت و حزب‌الله تا همیشه زنده است و با اراده ای مستحکم‌تر، تا نصرت نهایی به مسیر ادامه خواهد داد.

ضمن ابراز تأسف و تأثر و محکومیت این جنایت ضد بشری، شهادت مجاهد خستگی ناپذیر، سیدحسن نصرالله، سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه و همرزمان ایشان را به پیشگـاه حضرت ولـی‌عصـر عجـل‌اللّه تعالـی فرجـه الشریـف، مقام معظـم رهبـری مدظلّـه العالـی و امت اسلامی به ویژه مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و لبنان تسلیــت عرض می‌کنم.

از خدای متعال برای این شهدای والامقام علو درجات و برای محور مقاومت پیروزی و سربلندی مسئلت دارم.»

نظر شما