شناسهٔ خبر: 68906672 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

توصیه به تهرانی‌ها درباره پرداخت کرایه تاکسی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: «رانندگان تاکسی به هیچ عنوان نباید کرایه اضافی از مسافران دریافت کنند و نرخ‌ها از ابتدای مهرماه کمافی‌السابق است.»

صاحب‌خبر -

شادی مالکی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، درباره موضوع افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان از ابتدای مهر اظهارداشت: رانندگان تاکسی به هیچ عنوان نباید کرایه اضافی از مسافران دریافت کنند و نرخ‌ها کما فی السابق است.

به گزارش مهر، وی با تاکید بر اینکه هیچ افزایش نرخ کرایه از ابتدای مهر نداشته ایم، افزود: مسافران در صورت مشاهده دریافت کرایه اضافه از سوی رانندگان می‌توانند تخلفات را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند و پس از آن، بررسی انجام و با متخلفات برخورد خواهد شد.

مالکی بیان داشت: سامانه برخط تاکسیرانی بزودی و طی هفته جاری راه اندازی می‌شود و نظارت هوشمند بر تاکسی‌ها صورت می‌گیرد. از این مساله جهت ارائه خدمات آنلاین نیز بهره‌مند خواهیم شد و همچنین تعداد تاکسی‌های فعال در خطوط مختلف به صورت شفاف مشخص خواهد بود.

وی بیان داشت: در حال حاضر نظارت بر خطوط از طریق ناظران مقیم به صورت مستمر انجام و به ویژه این موضوع از ابتدای مهر در ۴۰ خط ویژه صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: در روز‌های برفی و بارانی نیز رانندگان تاکسی اجازه دریافت کرایه اضافه از مسافران ندارند.

نظر شما