شناسهٔ خبر: 68906036 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

یک خبر مهم برای سالمندان: بازنگری خدمات کارت منزلت

شورای شهر تهران در حال بازنگری مصوبه سال‌های گذشته درباره کارت های منزلت است و قرار است شاهد تغییراتی در چگونگی ارائه خدمات به سالمندان از طریق این کارت ها باشیم.

صاحب‌خبر -

همزمان با نارضایتی بازنشستگان و سالمندان در شهر تهران از خدمات رسانی کارت های منزلت، براساس اخبار رسیده قرار است وضعیت این کارت ها و بخش های ارائه دهنده خدمات آن توسط شورای شهر تهران بازنگری شود.

غلامحسین ادب معاون سلامت روان و اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران با تایید مشکلات این روزهای کارت های منزلت و از بین رفتن کارکرد اصلی این کارت ها در حوزه موضوعات اجتماعی، فرهنگی و خدماتی گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر شورای شهر تهران در حال بازنگری مصوبه سال های گذشته درباره این کارت ها است و قرار است که با توجه به نظرات مردمی و دغدغه ها و مطالبات سالمندان، شاهد تغییراتی در چگونگی ارائه خدمات به سالمندان از طریق این کارت ها باشیم.

ادب با اشاره به اینکه در حال حاضر رسیدگی، صدور و نظارت بر کارت های منزلت برعهده اداره کل سلامت نیست خاطرنشان کرد: در مراحل بازنگری دوباره این کارت ها با تصمیم شورای شهر یکی از بخش های شهرداری تهران متولی این موضوع خواهد شد.

نظر شما