شناسهٔ خبر: 68904577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار کردستان:

جنایات رژیم صهیونیستی برای جامعه اسلامی آشکار شده است

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جنایتکار بودن اسرائیل برای مسلمانان آشکار شده و در واقع این رژیم علیه اسلام قیام کرده است.

صاحب‌خبر -

مهدی رمضانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: کشورهای عربی از جمله عربستان، اردن و مصر هم متوجه این جنایت شده اند و باید با رژیم صهیونیستی غاصب قطع همکاری کنند.

وی افزود: متاسفانه سازمان های بین المللی به رسالتی که برعهده آنهاست عمل نکرده اند و بی عملی این سازمان ها باعث شده که رژیم صهیونستی بی شرمانه و با وقاحت اقدام به چنین ترورهایی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: رژیم صهیونیستی به واسطه پشتگرمی استکبار و کشورهای غربی هیچ ترسی از ترور فرمانده هان مقاومت و کشتار مردم ندارد.

رمضانی اضافه کرد: سازمان های بین المللی اینقدر ناکارآمد شده اند که رژیم صهیونستی به خودش اجازه چنین جسارتی می دهد که به صورت رسمی اعلام می کند ما ترور می کنیم.

وی با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله دل همه امت اسلام را به درد آورد، ادامه داد: به امید خدا توسط مجاهدین انتقام این شهید گرفته خواهد شد و رژیم صهیونیستی بزودی ضربه انتقام را خواهد چشید.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج کرده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

نظر شما