شناسهٔ خبر: 68902630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

جنایت صهیونیست‌ها در لبنان بی‌پاسخ نمی‌ماند

تربت حیدریه- رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت‌حیدریه گفت: شهادت سید حسن نصرالله برای جهان اسلام افتخاری بزرگ است، اما جنایات هولناک صهیونیست‌ها در لبنان از سوی امت اسلامی بی‌پاسخ نمی‌ ماند.

صاحب‌خبر -

آیت الله محمدرضا عصمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیوند ناگسستنی که بین ملت بزرگ ایران اسلامی و حزب‌الله لبنان برقرار شده حاصل محبت در راه خداست که برادران دینی باید در کنار یکدیگر باشند.

وی تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله برای جهان اسلام افتخاری بزرگ است که چنین فرزندان با عظمتی دارد که با تمام وجود در راه اسلام ایثارگری و فداکاری دارند، اما این جنایت هولناک، جنایتی نیست که امت اسلامی آن را بی‌پاسخ بگذارند، یقیناً این سگ هار صهیونیست باید سرجای خود نشانده شود و در مقابل اربابانش که فقط منطق زور را می‌فهمند با قدرت ایستاد.

عصمتی در توصیه‌ای به مسوولان سیاسی کشور گفت: کسانی که مسوولیت سیاسی دارند و اینکه عنوان می‌کنند ما اسلحه را بر زمین می‌گذاریم یک نوع وادادگی است که نتیجه آن غیر از این جنایات نخواهد بود، در عین حال این موضع ضعف است و هرگاه این گونه موضع گرفته شد این سگ‌های استکبار بیشتر جسور شدند.

امام جمعه سابق تربت‌حیدریه گفت: صهیونیست‌ها مانند سگی هستند که اگر مقابل آن ایستادیم عقب‌نشینی می‌کند و اگر فرار کنیم جسورتر می‌شوند، در عین حال امیدواربم با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری درسی به سگ هار منطقه داده شود که برای دنیا عبرت شود.

وی اضافه کرد: رهبری فرمودند بر امت اسلامی حمایت از لبنان فرض است و این حکم حاکم مسلمانان است، لذا وقتی کار ما مفید واقع می‌شود که با هدایت حکیمانه رهبری باشد، در عین حال مسوولان کشور هم باید از وادادگی‌های سیاسی و برخی مواضع که امیدواریم غرضی در کار نباشد، پرهیز کنند.

نظر شما