شناسهٔ خبر: 68902055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

لزوم به کارگیری نخبگان در دستگاه‌های اجرایی استان

بیرجند- رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی بر لزوم استفاده از توان و ظرفیت نخبگان در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: این مهم تأکید جدی رهبر معظم انقلاب نیز است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ایزدخواه صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: باید از تمام توان و ظرفیت نخبگان در دستگاه‌های اجرایی استفاده کامل را کرد.

وی ادامه داد: استان خراسان جنوبی نیاز به تقویت و زیرساخت‌های قوی دارد و جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی مسئله ای است که رهبری نیز روی آن تاکید ویژه دارند.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی بیان کرد: در خراسان جنوبی در این زمینه مواردی محقق شده و مواردی نیز مانده که باید با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد و دغدغه اشتغال نخبگان در کنار تحصیل رفع شود.

ایزدخواه با اشاره به دهم مهرماه که در تقویم کشور به نام روز ملی نخبگان نامگذاری شده است، گفت: ۱۰ مهر ماه روز شهادت دکتر چمران که یک نخبه واقعی بود در تقویم کشور به عنوان روز ملی نخبگان نامگذاری شده است‌.

وی بیان کرد: وقتی امام خمینی رهبر انقلاب شد دکتر چمران به کشور آمد و به عنوان فردی نخبه منشأ خیر و برکات فراوان برای کشور شد.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی این استان را مهد پرورش علما، فضلا و نخبگان اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر ۳ هیئت اندیشه ورز نخبگان در استان فعالیت می‌کنند.

ایزدخواه با بیان اینکه در تحقق اهداف کشور باید به دنبال نخبگان باشیم، گفت: وظیفه بنیاد نخبگان این است که این الگوها را به نسل جوان معرفی کند.

وی با بیان اینکه نخبگان نیز باید زیر نظر اساتید ویژه کار خود را پیش ببرند، یادآور شد: به نمایش گذاشتن دستاوردهای نخبگان نیز سبب آشنایی جامعه با نخبگان و تقویت خود اتکایی و اعتماد به نفس ملی می شود.

نظر شما