شناسهٔ خبر: 68900823 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شعله مقاومت با شهادت سیدحسن نصرالله فروزان‌تر شد

امام جمعه بوشهر گفت: شهید سید حسن نصرالله طوری حزب الله لبنان را قوام بخشیده که با شهادتش نه تنها راهش ادامه می‌دهند بلکه این شعله فروزان مقاومت، در شرایط کنونی آتشفشان مرگ رژیم صهیونیستی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری شامگاه شنبه در تجمع مردم بوشهر علیه رژیم اشغالگر قدس و حمایت از حزب الله لبنان با تسلیت و تبریک شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه در یک حرکت تعیین کننده و سرنوشت‌ساز فراز و نشیب‌های بسیاری رخ می‌دهد اظهار داشت: این فراز و نشیب‌ها گاهی پیروزی است گاهی رویش‌ها و گاهی هم شهادت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عاقبت مسیر حق را پیروزی دانست و تصریح کرد: تمامی حوادث مسیر حق به سمت پیروزی جبهه حق است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه کسانیکه بر مبنای هدایت‌های الهی زندگی و در این راه استقامت می‌کنند فشارهای مختلفی بر آن‌ها وارد می‌شود گفت: این افراد فشارهای سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی و نیز شهادت‌ها و ترورها را تجربه می‌کنند ولی با استقامت از مسیر الهی جدا نمی‌شوند.

امام جمعه بوشهر با تشریح چگونگی تأسیس رژیم نامشروع اسرائیل به دست انگلیس خبیث گفت: رژیم صهیونیستی توسط انگلیس ایجاد شد و با حمایت‌های آمریکا و کشورهای اروپایی مثل فرانسه و آلمان و نیز سکوت مجامع حقوق بشری مسیر خود ادامه داد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این رژیم نامشروع عملکرد بد و جنایات خود را از همان روز اول آغاز کرد افزود: رژیم اشغالگر قدس در مناطق مختلف فلسطین انواع جنایات مرتکب شد که تاریخ بشر به خودش ندیده است.

وی با تشریح فعالیت و عملکرد شهید سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: این سید مقاومت 30 سال دبیرکل حزب الله لبنان و رهبر محور مقاومت بر عهده داشت و کارهای بزرگی برای شکست اسرائیل و اقتدار محور مقاومت ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله 30 سال در شرایط سخت زندگی بزرگ‌ترین خدمات به جبهه مقاومت و محور مقاومت کرد افزود: شهید سید حسن نصرالله هماهنگی لازم بین ارکان مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و یمن را ایجاد کرد و توان تسلیحاتی محور مقاومت به خصوص لبنان را ارتقا داد.

امام جمعه بوشهر، شهید سید حسن نصرالله برای جبهه مقاومت را همان مالک اشتر جبهه علوی دانست و  تأکید کرد: شهید سید حسن نصرالله، حزب الله را طوری قوام بخشیده است که با شهادتش گذشته از اینکه راهش ادامه دارد بلکه این شعله فروزان مقاومت در شرایط کنونی، آتشفشان مرگ رژیم اشغالگر قدس شود.

صفایی بوشهری ادامه داد هواپیما، حجم بالای اعتبارات و بمب‌ها که اخیراً آمریکا به اسرائیل تحویل داد توسط مستشاران آمریکایی و اعمال منفور صهیونیست این جنایت را مرتکب شده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: دست آمریکا و تمام مجامع حقوق بشری و حامیان این رژیم نامشروع، آغشته به خون شهدای لبنان است.

امام جمعه بوشهر این سرکرده‌ها تروریست بین‌المللی را جنایتکاران جنگی جهان دانست و بیان کرد: باید آنها محاکمه شوند و در تاریخ بماند که به چه کیفری گرفتار شده‌اند ولی اگر مجامع بین‌المللی عمل نکنند مردم مسلمان محور مقاومت با رهبری‌های مقام معظم رهبری درسی بزرگ به صهیونیست بین‌الملل خواهد داد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: رژیم اشغالگر قدس فکر می‌کند با شهادت سید حسن نصرالله پیروز شده بلکه قدم‌های بسیاری به مرگ خود نزدیک شده است آنان فرزندان امام حسین علیه‌السلام هستند و همان گونه که خداوند انتقام حضرت اباعبدالله علیه‌السلام را از قاتلین گرفت از رژیم اشغالگر صهیونیستی هم خواهد گرفت.

انتهای پیام/190

نظر شما