شناسهٔ خبر: 68886516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

رئیس نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری استان اردبیل اعلام کرد؛

پل انجیرلو در جاده گرمی_بیله سوار اواخر مهرماه زیربار ترافیک می‌رود

رئیس نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری استان اردبیل از پیشرفت ۹۰ درصدی پل انجیرلو در جاده ترانزیتی و شریانی گرمی_ بیله سوار خبر داد و گفت: این پل اواخر مهرماه جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، مهدی زندیان، رئیس نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری استان اردبیل، در بازدید از عملیات بتن‌ریزی پل انجیرلو در شهرستان بیله‌سوار گفت: این پل در جریان سیل سال گذشته تخریب شده و بازسازی آن یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اداره کل راهداری در یک سال اخیر به شمار می‌رود.

وی افزود: روز گذشته بتن‌ریزی عرشه پل انجام شد و بتن‌ریزی پیشدال سمت بیله‌سوار نیز اجرا شده است. بتن‌ریزی پیشدال سمت گرمی نیز این هفته انجام خواهد شد.

زندیان خاطرنشان کرد: حفاظ‌های پل در حال آماده‌سازی است و پیش‌بینی می‌شود که ترافیک به محور اصلی تا پایان مهرماه و پس از سپری شدن زمان گیرش بتن عرشه پل هدایت شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه از شهریورماه سال گذشته آغاز شده و در این مدت، ۲۲ هزار و ۲۰۰ متر مکعب خاک‌برداری و یک هزار و ۸۳۰ متر مربع قالب‌بندی انجام شده است.

رئیس نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین اعلام کرد که تاکنون ۲۴۵ تن میلگرد و ۵۷ تن تیر فلزی در این پروژه استفاده شده است.

وی افزود: همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بتن‌ریزی انجام شده و ۱۶ هزار متر مکعب خاک‌ریزی پشت پل نیز اجرا شده که در روزهای آینده یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب دیگر انجام خواهد شد.

زندیان خاطرنشان کرد: از مجموع ابنیه فنی تخریب‌شده در اثر سیل سال گذشته، ۹۲ دهنه تعمیر شده و ۳۲ دهنه دیگر نیز در حال اجراست.

وی به وجود ۱۳ نقطه پرحادثه در راه‌های استان اشاره کرد که اغلب در شمال استان واقع شده و گفت: ۶ دهنه از این نقاط اصلاح شده و بقیه نیز تا پایان سال جاری اصلاح خواهند شد.

نظر شما