شناسهٔ خبر: 68875647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

بابت تغییرات زیاد در تیم نیازمند زمان هستیم/ پس از اخراج ترابی استرس به تیم ما اضافه شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با اخراج مهدی ترابی و ۱۰ نفره شدن حریف، بازیکنانم تصور می‌کردند به آسانی پیروز می‌شوند اما استرس داشتند و تمرکزشان از بین رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس امشب _جمعه ششم مهر_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل تراکتور تبریز که منجر به رقم خوردن نخستین شکست فصل سپاهان در هفته ششم شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود خصوصاً در نیمه‌اول که فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم و هنگامی که ۱۱ به ۱۱ بودیم بهتر بازی کردیم. قبل از کارت قرمز حریف بهتر بودیم، اما با ۱۰ نفره شدن تیم حریف بازیکنان‌مان فکر می‌کردند راحت می‌توانند گلزنی کنند اما در یک ضدحمله غافلگیر شدیم و گل خوردیم؛ در ادامه تمرکز از دست رفت و مقابل یک تیم ۱۰ نفره کارمان سخت‌تر شد.

وی افزود: در نیمه‌دوم انتظار دیگه‌ای از تراکتور نمی‌رفت و آن‌ها جمع‌تر بازی کردند و کارمان برای گلزنی سخت شد. به‌همین علت مهاجم و هافبک‌ها را پشت محوطه‌جریمه تراکتور گذاشته و تعدادشان را بیشتر کردیم، اما سازماندهی تدافعی تراکتور لغزش نداشت و اتوبوس‌شان را مقابل ما پارک کردند، موقعیت و فضایی به تیم‌مان ندادند و طبیعتاً شانس زیادی هم برای گلزنی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: هرچیزی که امکان‌پذیر بود برای رسیدن به گل تساوی‌بخش انجام دادیم، بازی را باز کرده و ریسک کردیم. دفاع وسط‌مان را بیرون آوردیم تا به حمله‌مان اضافه کنیم، اما روزمان نبود. با این وجود کیفیت تیم درحال افزایش است. کامارا هنوز با تیم وفق ندارد، اما درحال رشد هستیم. به تراکتور تبریک می‌گویم بازیکنان‌شان خوب بودند، اما همچنان سرمان بالا است، چرا که چند روز دیگر بازی‌های آسیایی را پیش‌رو داریم.

ژوزه مورایس ادامه داد: مشکال پیدا کردن فضا در تیم‌مان وجود داشت اما برای رفع این معضل بازیکنان باکیفیتی داریم. محمد کریمی می‌تواند به دفاع وسط پاس بدهد و همچنین وینگر نفوذ کند؛ لیموچی امشب دو موقعیت گلزنی داشت و آریا به‌همراه چند بازیکن دیگر نمایش خوبی داشتند. تیم‌مان قدم به قدم درست می‌شود و رضا شکاری هم بیشتر خودش را در هفته‌های آینده پیدا می‌کند و امیدوارم در بازی بعدی بهتر شویم.

وی همچنین بیان کرد: درحال رشد هستیم و بدون شک برای قهرمانی می‌جنگیم. با وقت دادن به تیم بهتر می‌شویم و آینده خوبی برای این تیم متصور هستم؛ خوشحالم بابت عملکرد بازیکنانی که امروز در زمین بودند. آن‌ها کیفیت دارند و ای‌کاش سوال بهتری می‌پرسیدید، زیرا خوشحال‌تر می‌شدم. وفق پیدا کردن بازیکنان باکیفیت که همگی‌شان معروف هستند زمان می‌خواهد. فقط بحث بازیکنان خارجی نیست و مشکلاتی هم در هفته‌های اخیر داشتیم. به‌عنوان مثال بازیکنی می‌خواست از تیم برود و تکلیف‌ش مشخص نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز دانشگر مصدوم بود که یک بازیکن باتجربه و با شخصیت رهبری است؛ سیاوش یزدانی نیز همین‌طور است. یک‌شبه تفاوت ایجاد نمی‌شود و در بازی مقابل تراکتور هم روز ما نبود؛ وقتی بازیکن حریف اخراج شد، شاگردانم بر این باور بودند که می‌توانند با فشار گذاشتن به گل برسند که نتیجه نداد و حریف هم یک موقعیت و یک گل داشت. قصد من به‌عنوان مربی آماده کردن بهترین تیم برای بردن است.

ژوزه مورایس در پایان عنوان کرد: آزاد نیستیم به عقب برگردیم. شرایط آسیا متفاوت است و یک‌بازی خارج‌ازخانه را باخته‌ایم که مانند عملکرد سال گذشته‌مان است؛ اکنون تیم‌ها خودشان را برای بهترین نتایج و جنگیدن آماده می‌کنند و رقابت در آسیا سخت است. بازیکنان پارسال دو سال کنارمان بودند و جدیدها نیز در مرحله وفق پیدا کردن هستند. در مسیر خوب پیش می‌رویم و باید ببینیم چه می‌شود. درباره گل هم بگویم نباید آن‌طور گل می‌خوردیم، اما تمرکز بازیکنانم پائین بود، اما قول می‌دهم در ادامه بهتر می‌شویم.

نظر شما