شناسهٔ خبر: 68874193 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ماموستا ملامحمد محمودی عنوان کرد:

نسل‌کشی مسلمانان توسط صهیونیست ها با حمایت آمریکا و برخی کشورها

امام جمعه شهرستان روانسر با اشاره به نسل‌کشی مسلمانان و حمایت دائمی آمریکا و برخی از کشورهای عربی و غربی از جنایت صهیونیست‌ها، گفت: امیدواریم که مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت که تاکنون در مقابل این جنایت ها، کار بازدارنده انجام نداده‌اند، نقش خود و مسئولیتی که به‌ عهده آنهاست را به درستی ایفا کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملامحمد محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان روانسر ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها علیه مردم غزه، فلسطین و لبنان، اظهار داشت: جنایات اسرائیل غاصب در شهرک‌های جنوبی لبنان و نوار غزه و کشتار غیرنظامیان و کودکان به دست رژیم صهیونیستی، نسل‌کشی است و محکوم است.
 
امام جمعه شهرستان روانسر تصریح کرد: ۳٠٠٠ هزار دستگاه‌ پیچر که در هفته‌های گذشته در لبنان توسط اسرائیل منفجر شد و ۳ هزار انسان بی گناه دست و پای خود را از دست دادند و یا نابینا شده و جمعی نیز شهید شدند که خود نمایانگر خوی درندگی این رژیم منحوس است.
 
این عالم برجسته اهل سنت بیان کرد: در چند روز گذشته اسرائیل دیوانه‌وار حمله هوایی علیه غزه و لبنان و... انجام می‌دهد با این حال سازمان ملل و دیگر نهادهای حامی حقوق بشر هیچ اقدامی تا به حال انجام نداده اند که این مایه شرمساری است.
 
ماموستا محمودی با اشاره به نسل‌کشی مسلمانان و حمایت دائمی آمریکا و برخی از کشورهای عربی و غربی از جنایت صهیونیست‌ها، ابراز کرد: امیدواریم که مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت که تاکنون در مقابل این جنایت ها، کار بازدارنده انجام نداده‌اند، نقش خود و مسئولیتی که به‌ عهده آنهاست را به درستی ایفا کنند.
 
وی ضمن محکوم کردن این جنایات که اسرائیل مرتکب شده و از اخلاق انسانی به دور است، برای شهدای غزه و لبنان علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل درخواست کرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما