شناسهٔ خبر: 68869068 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه سنندج: امام جمعه سنندج:

فاصله بین دولت و ملت باعث شکننده بودن کشور خواهد شد

امام جمعه سنندج گفت: فاصله بین دولت و ملت، باعث شکننده بودن کشور خواهد شد، بنابراین دولت همت خود را برای رفع تضاد طبقاتی بکار گیرد.

صاحب‌خبر -

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، خطاب به استاندار کردستان اظهار کرد: شما آشنایی خوبی با استان دارید و امیدواریم از منابع، ظرفیت‌ها و نخبگان موجود برای توسعه استان با تمام توان استفاده کنید.

وی بر لزوم رفع بیکاری، توجه به جوانان تحصیلکرده و حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاری تاکید کرد و افزود: اگر چند درصد از درآمد‌های مرز باشماق و معادن، صرف توسعه استان شود، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

امام جمعه سنندج خواستار تلاش مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی شد و اضافه کرد: فاصله بین دولت و ملت، باعث شکننده بودن کشور خواهد شد، بنابراین دولت همت خود را برای رفع تضاد طبقاتی بکار گیرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اشاره کرد و گفت: رژیم سفاک اسراییل ۴۱ هزار نفر را در غزه به شهادت رسانده است و هیچ حرمتی برای جان انسان‌ها قائل نیست.

وی خواستار قطع رابطه کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی شد و ادامه داد: سازمان ملل باید قاطعانه با جنایات رژیم صهیونیستی برخورد کند.

امام جمعه سنندج ضمن گرامیداشت دوران دفاع مقدس، افزود: دشمن بعثی با حمایت ۳۷ کشور به ایران تجاوز کرد، اما مردم و نیرو‌های مسلح با قدرت ایمان در برابر دشمن ایستادند و از شرف و کرامت دفاع کردند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه در جریان دفاع مقدس بسیاری از زیرساخت‌های کشور از بین رفت، افزود: ارزش‌ها و رشادت‌های آن دوران برای جوانان تببین شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان هم پیش از خطبه‌ها اظهار کرد: در زمان حمله رژیم بعث به ایران، یگان‌ها و نیرو‌های مسلح از جمله ارتش با تمام توان در برابر این رژیم ایستادند و سپاه تشکیل شد تا اینکه وضعیت جنگ به تدریج به نفع ایران پیش رفت.

امیر رحمت پور اضافه کرد: نیرو‌های مسلح با حمایت مردم با رشادت دشمن را از خاک ایران اسلامی بیرون راندند و امروز انقلاب اسلامی با قامتی استوار در جهان می‌درخشد.

وی یادآور شد: نیرو‌های مسلح از جمله ارتش در کمال آمادگی برای دفاع از میهن اسلامی هستند و در صورت هر گونه تجاوز، دشمن را سرجای خود خواهیم نشاند.

نظر شما