شناسهٔ خبر: 68864013 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جدال شماره 27های سابق و فعلی پرسپولیس در دربی

سعید مهری و رامین رضاییان در متن نتیجه دربی 104 بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اگر قبل از مصاف استقلال و پرسپولیس که عصر دیروز برگزار شد به هر هوادار می‌گفتی قرار است در این بازی رامین رضاییان اشتباه کند و سعید مهری مهره تاثیرگذار نتیجه بازی باشد پاسخ مشخصی دریافت می‌کردی، ولی همین اتفاق افتاد. شاید در عین ناباوری!

رامین رضاییان که از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان رفته بود آنطور که انتظار می‌رفت در زمین دیده نشد؛ ولی با این حال نامش در متن مهمترین اتفاق بازی بود. در دقیقه 89 وقتی سعید مهری که فقط 5 دقیقه از حضورش در زمین می‌گذشت برای تصاحب توپ برگشتی دوید، با خطای رامین رضاییان درون محوطه جریمه استقلال سرنگون شد تا به همین راحتی داور نقطه پنالتی را نشان دهد و اینگونه زمینه به ثمر رسیدن تنها گل بازی فراهم شود.

2086718 2086719 2086720 2086721 2086722

این در حالی است که برخی نکات ماجرای پنالتی دربی 104 را جذاب‌تر می‌کند. مثلا اینکه رامین تا وقتی در پرسپولیس بود شماره 27 را به تن می‌کرد و در حالی که تابستان امسال پرسپولیسی‌ها این پیراهن را به محمد خدابنده‌لو داده بودند، پس از جذب سعید مهری این شماره را به مهری اختصاص دادند و او هم در دربی علت واگذاری شماره 27 به خودش را نشان داد.

علاوه بر این آخرین بار که رامین رضاییان پنالتی داده به لیگ پانزدهم برمی‌گردد و از آن زمان تا کنون این بازیکن در هر تیمی که بوده مرتکب خطای منجر به اعلام پنالتی نشده بود تا دربی حساس دیروز. در عین حال سعید مهری تا به حال در هر کجا که بازی کرده هیچوقت موفق به گرفتن پنالتی نشده بود و دیروز برای اولین بار چنین حسی را تجربه کرد.

نظر شما