شناسهٔ خبر: 68820560 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

رشد ۳۶۱۱۲ واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس با گذشتن از مرز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی در روز گذشته، امروز با شتاب بیشتر و رشد ۳۶۱۱۲ واحد به عدد ۲,۱۵۲,۶۵۰ واحد رسید و بعد از مدت‌ها رشد ۱.۷ درصدی را تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598، با آغاز فصل پاییز بازار سهام مورد استقبال خریداران قرار گرفته به گونه‌ای که تابلو معاملات سهام یک هفته پر رونق را سپری می‌کند و بعد از مدت‌ها و با افزایش ارزش معاملات خرد به بیش از ۶.۵ همت، شاخص کل بورس نیز در ادامه رشد ۱۷۶۱۶ واحدی روز گذشته، امروز سوم مهر ماه رشد ۳۶۱۱۲ واحدی را تجربه کرد و به عدد ۲,۱۵۲,۶۵۰ واحد رسید.

هم چنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد چشمگیر ۱۰ هزار و ۳۲ واحدی موفق به شکست مقاومت روانی ۷۰۰ هزار واحدی این شاخص شد و خود را به موقعیت ۷۰۵ هزار و ۹۹۲ واحد رساند.

این در حالی است که نرخ دلار بازار آزاد وارد کانال ۶۰ هزار تومانی شده است و خوش‌بینی‌ها به آینده در بین فعالین بازار سرمایه شدت گرفته است.

از نمادهای مؤثر در بازار امروز می‌توان مانند روز گذشته به نمادهای فولاد، فملی و فارس به ترتیب با رشد ۳۸۹۱، ۳۸۴۳ و ۲۵۴۰ واحد اشاره کرد که بیشترین تأثیر را در بازار امروز بر شاخص کل بورس گذاشته‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما