شناسهٔ خبر: 68800400 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس

نیرو‌های نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در صبحگاه مشترک با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند. نیرو‌های نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در صبحگاه مشترک با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی، عشایر، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان استانی در سپاه فتح استان برگزار شد.
 
به دلیل برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در اواخر شهریور سال‌جاری، رژه نیرو‌های مسلح در استان برگزار نشد و مراسم صبحگاه مشترک جایگزین برنامه رژه در سی‌ویکم شهریور شد.

رژه اقتدار نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌ وبویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: انقلاب اسلامی یک ضرورت بود که باید اتفاق می‌افتاد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی با اشاره به تحمیل هجمه های مختلف استکبار در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر ملت ایران تصریح کرد: امام خمینی (ره) در برابر استعمار و استکبار با توجه به شرایط موجود قیام کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌ و بویراحمد اضافه کرد: جنگ با تمام سختی‌های که داشت برای ملت ایران یک دفاع مقدس محسوب می شود که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی در کنار تحریم‌ها، تهدیدها و محاصره‌های مختلف به برکت ایستادگی، مقاومت و ایثار بر همه توطئه‌ها پیروز شدند.

آیت الله حسینی افزود: همیشه استکبارستیزان کشورهای دیگر را ضعیف و ذلیل می خواهند، اما به برکت دفاع مقدس امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی در همه زمینه ها آشکار شده است.

وی اضافه کرد: مردم، نیروهای مسلح ما و ولایت فقیه ارکان قدرت ایران اسلامی هستند و ما باید این قدرت ها را حفظ کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت را در جامعه نهادینه کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه دشمن به صورت مستقیم ‌و غیر مستقیم به مصاف ایران آمده است افزود: دشمن با جنایت های مختلف هر روز به مرگ و پایان خود نزدیکتر می شود.

آیت الله حسینی گفت: همانگونه که این رژیم در عملیات طوفان الاقصی ضربه ای سخت دریافت کرد با ضربه دیگر این عملیات پایان خواهد یافت.

وی تحریم سردار خرم‌دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد را نشانه درستی راه سبزپوشان دانست و گفت: این تحریم نشان دهنده درستی عملکرد نیروهای مخلص در این استان است.

تاکید بر آمادگی برای مبارزه در جنگ شناختی با استفاده از فضای مجازی

تاکید بر آمادگی برای مبارزه در جنگ شناختی با استفاده از فضای مجازی
 
فرمانده سپاه فتح  استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در دهمین مراسم تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر
گفت: امروز بسیجیان در فضای مجازی وظیفه دفاع از هویت ارزش‌های انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.
 
سردار حمید خرم دل نیز بیان داشت: ما نمی‌توانیم بدون شناخت از گذشته مان از اعتقاداتمان حمایت کنیم.
 
وی افزود: اینکه برخی‌ها امروز از شعار‌های طاغوتی حمایت میکنند این را می‌رساند که دشمن به دنبال ایجاد شبهه بین جوانان ما هستند و باید با کار فرهنگی و جهاد تبیین این مسایل را برطرف کنیم.
 
سردار خرم دل ادامه داد: برگزاری یادواره ها، تبیین ارزش ها همه به خاطر یاد و نام شهداست، به خاطر کار‌های ارزشمندی است که شهدا برای حفظ این کشور انجام دادند.
صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه فتح استان افزود: در هشت سال دفاع مقدس هر دو بلوک شرق و غرب در مقابل ما قرار داشت و با این حال مقابله آنها ایستادیم و یک سانتیمتر از خاک وطن را به آنها واگذار نکردیم. 
 
وی هدف از جنگ هشت ساله توسط دشمنان را جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و تجزیه خاک ایران عنوان کرد و گفت: آنها از همه توان و ظرفیت خود برای مقابله با ایران اسلامی استفاده کردند و تا کنون همه ادامه می دهند اما ایران اسلامی هر روز قدرتمندتر می شود. 
 
سردار خرم دل با اشاره به حملات دشمنان در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: باید از کیان و هویت ایران اسلامی در فضای مجازی دفاع کنیم و چهره واقعی ایران و ایرانی را به دنیا نشان دهیم.
 
سرهنگ حسین انوری فرمانده سپاه بویراحمد هم با بیان اینکه بسیجیان ما باید نمونه عملی در رفتار و کردار در جامعه باشند گفت: دفاع مقدس یک برهه زمانی نیست بلکه فرصت عظمیی است که در اختیار ملت شرف ایران اسلامی قرار دارد.
 
در پایان این مراسم از ۵۶ بسیجی فعال تجلیل شد. 
 
انتهای پیام 

تاکید بر آمادگی برای مبارزه در جنگ شناختی با استفاده از فضای مجازی

صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

برچسب‌ها:

نظر شما