شناسهٔ خبر: 68456415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

باحضور استاندار و مسئولان استانی؛

٢٢ پروژه شهری بوشهر افتتاح و اجرایی شد

بوشهر- آئین آغاز عملیات اجرایی گذر ۲۴ متری غرب تنگک‌ها با حضور استاندار، و مدیران استانفرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار، معاونین و مدیران شهرداری و جمعی از شهروندان بوشهری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار بوشهر شنبه شب در این مراسم، ضمن تبریک هفته دولت گفت: شهرداری بوشهر از هفته دولت سال گذشته تاکنون بیش از ۶۶ پروژه عمرانی را با توکل بر خداوند متعال و تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران به انجام رسانده است.

حسین حیدری با اشاره به فراگیر بودن پروژه‌ها در همه نقاط شهر افزود: در چندسالی که شورای شهر و مدیریت جدید شهرداری آغاز به کار کرده‌اند، تلاش کردیم تا پروژه‌های عمرانی از ورودی شهر تا بافت قدیم، مرکز شهر، نوار ساحلی، محلات جنوبی، تنگک‌ها، محله نیایش و… پراکنده شده و همه نقاط شهر را در بر گیرد.

حیدری با تاکید بر اختصاص بیش از ۶٠ درصدی بودجه شهرداری به حوزه عمرانی ادامه داد: در هفته دولت سال جاری، عملیات اجرایی ١۴ پروژه آغاز شده و ٨ پروژه نیز به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن اینکه در حال حاضر ده‌ها پروژه عمرانی در سطح شهر فعال است.

استاندار بوشهر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های بزرگ صورت گرفته توسط شورا و شهرداری در سال‌های اخیر، گفت: خوشبختانه در دوره مدیریت جدید شهری و شورای اسلامی شهر، خدمات بی‌سابقه‌ای صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

نظر شما