شناسهٔ خبر: 68456105 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حملات پهپادي و راکتي شديد حزب الله به پايگاه هاي رژيم صهيونيستي

صاحب‌خبر -
حملات پهپادي و راکتي شديد حزب الله به پايگاه هاي رژيم صهيونيستي
خبرگزاری آریا - حزب الله لبنان، پایگاه‌های نظامیان اشغالگر در منطقه اشغالی جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی را با حملات شدید راکتی و پهپادی هدف قرار داد.

بنابر گزارش رسانه‌های فلسطینی، حزب الله لبنان پایگاه های نظامی «رویسات العلم» و «السماقه» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا متعلق به لبنان و همچنین پایگاه‌های «بیت هلل»، «برانیت»، «برکه ریشا» و «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.
حزب الله لبنان در بیانیه کوتاهی تاکید کرد در حمایت از ملت شریف و مقاوم فلسطین، رأس ساعت 15:45 دقیقه بعد از ظهر روز شنبه به وقت محلی، پایگاه «برکه ریشا» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و اهداف تعیین شده به دقت مورد اصابت قرار گرفته اند.
همچنین رسانه‌های فلسطینی از اصابت یک موشک سنگین به پایگاه صهیونیستی «برانیت» در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان خبر دادند.
حزب الله لبنان همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد با شلیک چند پهپاد انتحاری، مقر فرماندهی گردان السهل ارتش اشغالگر در پایگاه «بیت هلل» را هدف حمله قرار داد که پهپادهای مذکور به دقت به اهداف تعیین شده اصابت کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد به دنبال اطلاع از احتمال نفوذ پهپاد به آسمان منطقه «بیت هلیل» و «کریات شمونه»، آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد: به دنبال به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه الجلیل علیا، مشخص شد یک هدف هوایی مشکوک به آسمان منطقه بیت هلیل نفوذ کرده و در این منطقه منفجر شده است.

نظر شما