شناسهٔ خبر: 68455234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل هلال احمر بوشهر خبر داد؛

مشارکت داوطلبان بوشهری در طرح ملی «قدم به قدم در مسیر بهشت»

بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از مشارکت داوطلبان بوشهری در طرح ملی «قدم به قدم در مسیر بهشت» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی «قدم به قدم در مسیر بهشت» برای ارائه خدمات ویلچری به سالمندان و افراد ناتوان زائر حرم امام رضا (ع) به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به اهمیت ویژه و نگاه جمعیت هلال احمر به خدمت رسانی در مراسم دهه پایانی ماه صفر گفت: حدود ۱۰۰ نفر از جوانان داوطلب و پرسنل معاونت امور جوانان این استان برای خدمت‌رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: سه هزار عضو جوان جمعیت هلال احمر با حضور در مسیر منتهی به حرم ملکوتی امام هشتم به مردم ارائه خدمات می‌کنند.

ارائه خدمات درمانی

وی تاکید کرد: تیم ۵۰ نفره متشکل از پزشک فوق تخصص، متخصص، عمومی، پرستار، ماما، فوریت‌های پزشکی، تکنسین دارو به همراه کادر پرسنلی و امدادی از ۲۱ مرداد ماه به کشور عراق اعزام شده بودند.

ایزدپناه با اشاره به ثبت ۱۰ هزار مورد خدمات پاراکلینیکی افزود: جمعیت هلال احمر استان با استقرار در منطقه تعلیب شهر کربلا اقدام به برپایی مرکز درمانی کرد که به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته پاسخگو مراجعین و بیماران بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: ۶ هزار و ۳۱۵ نفر از خدمات پزشکان تیم درمان هلال احمر استان بوشهر خدمات درمانی دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در طی مدت برپایی این مرکز درمانی ۳۱ مورد نیازمند اقدامات بیمارستانی بوده که توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر استان بوشهر مستقر در شهر کربلا به بیمارستان‌های الحسین و امام علی (ع) اعزام شدند.

ایزدپناه ضمن قدردانی از حضور و تلاش شبانه روی تیم درمانی این جمعیت گفت: رسالت هلال احمر خدمت رسانی و ارائه خدمات به مردم است و خدا را شاکریم که نعمت خدمت به زائرین مراسم میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی را به این مجموعه عطا نمود.

نظر شما