شناسهٔ خبر: 68454754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر کشور:

تیم فوتبال ساحلی «وحدت مهریز» مغلوب چادرملو اردکان شد + فیلم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال ساحلی «وحدت مهریز» در دیداری خانگی با نتیجه ۶ بر پنج مغلوب تیم هم استانی خود «چادرملو اردکان» شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور شنبه شب با حضور بیش از یک هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید محصل شهرستان مهریز یزد برگزار شد.

داوران این مسابقه حسین رکنی، مهران خلیلی و ابراهیم حبیبی، وقت نگهدار علی اکبر زارعی مقدم و ناظر نیز محمد نبی مهد کیوانی بودند.

در لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور ۱۰ تیم شامل شهرداری بندرعباس، مقاومت گلساپوش یزد، وحدت مهریز ، چادرملو اردکان، آداک نوشهر، دکتر تامین اصفهان، پاس جوان گناوه، فولاد هرمزگان، شاهین خزر رودسر و پارس جنوبی بوشهر حضور دارند.

استان یزد با سه سهمیه بیشترین تیم را در این لیگ دارد و مسابقات در قالب یک گروه به‌صورت دوره‌ای و رفت و برگشت پیگیری و در پایان تیم‌های اول، دوم و سوم مشخص می‌شود.

سابقه رشته فوتبال ساحلی در استان یزد

باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد (مردآباد) ۱۷ سال پیش توسط اهالی و برخی علاقه‌مندان به ورزش فوتبال ساحلی راه‌اندازی و فعالیت‌ در رشته فوتبال ساحلی در استان یزد از همین نقطه آغاز شد.

هم‌اکنون فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، چادرملو از اردکان و وحدت مهریز در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند.

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی از بازیکنان نیز به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند و محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد نیز به مدت ۲۰ ماه سکاندار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۵۰ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد و از استان‌های شناخته شده در رشته فوتبال ساحلی کشور است.

نظر شما