شناسهٔ خبر: 68453724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

تلاش رژیم‌ صهیونیستی برای به تاخیر انداختن اقدام ایران

یک مقام آگاه اظهار داشت: در پی ناامیدی صهیونیست‌ها از واسطه‌گری‌های دیپلماتیک برای جلوگیری و یا تعدیل شدت عملیات خونخواهی شهید هنیه، مقامات امنیتی این رژیم تحرکات ضدامنیتی را با هدف مشغول سازی ایران در محیط داخلی خود، آغاز کرده اند.

صاحب‌خبر -

یک مقام آگاه اظهار داشت: در پی ناامیدی صهیونیست‌ها از واسطه‌گری‌های دیپلماتیک برای جلوگیری و یا تعدیل شدت عملیات پاسخ تعرض به خاک ایران و خونخواهی مجاهد شهید اسماعیل هنیه،  مقامات امنیتی این رژیم تحرکات ضدامنیتی را با هدف مشغول سازی ایران در محیط داخلی خود، آغاز کرده اند.

این مقام آگاه افزود: صهیونیست ها اخیر در جنوب شرق با برقراری ارتباط جدید و تجهیز مجدد برخی گروه‌های تروریستی فعال در آن منطقه، به دنبال ایجاد اقدامات ضد امنیتی هستند.

این مقام آگاه تصریح کرد: علاوه بر تحریک گروه‌های تروریستی، تلاش ویژه ای  نیز از طرف دستگاه امنیتی اسرائیل برای ایجاد التهاب آفرینی رسانه ای و روانی در فضای عمومی کشور از طریق سوءاستفاده از حوادث مبهم و رویدادهای چالشی اجتماعی و حتی  جهت دهی منفی به برخی اعتراضات صنفی در جریان است.

این مقام مطلع افزود: سوء استفاده از خطاهایی مثل حادثه دردناک لاهیجان و تعمیم دادن آن به اراده کلیت پلیس و نظام، همراه با شایعه سازی و بازنشر فیلمهای قدیمی با هدف تحریک احساسات، بخشی از تحرکات عوامل رسانه ای رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر در فضای مجازی بوده است که هوشیاری مسئولین ذیربط را بیش از پیش می طلبد.

این مقام  آگاه در پایان تصریح کرد: این اقدامات و تحرکات نخ نمای رسانه ای و روانی رژیم صهیونیستی، تاثیری در عزم ایران برای انجام عملیات خونخواهی نخواهد داشت و تصمیم درباره اجرای این عملیات، غیر قابل بازگشت است./فارس

نظر شما