شناسهٔ خبر: 68453563 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رونمایی از ۱۸ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید در منطقه ۱۵ تهران

آئین بهره‌برداری و رونمایی از ۱۸ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی، در راستای خدمت‌رسانی و تسهیل تردد شهروندان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران در آئین بهره‌برداری از اتوبوس و مینی‌بوس‌های جدید جهت خدمت‌رسانی به شهروندان گفت: پایانه خاور شهر اواسط اردیبهشت امسال، در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان با امکاناتی نظیر ساختمان اداری، نماز خانه مجزا ویژه آقایان و بانوان، دو سرویس بهداشتی ویژه معلولان و افراد عادی، بوفه، محل استراحت رانندگان به بهره‌برداری و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهروندان محله خاور شهر از تعداد کم، فرسودگی و طولانی بودن فواصل زمانی تردد اتوبوس در این پایانه گلایه‌مند بودند افزود: در همین راستا به منظور نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی در پایانه مذکور و کاهش زمان تردد؛ اتوبوس‌های این خط با مینی‌بوس‌های جدید نوسازی شد.

شهردار منطقه به طرح توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و جایگزینی اتوبوس‌های نو با فرسوده با عنایت به تأکید مدیریت ارشد شهری مبنی بر بهبود کیفیت حمل و نقل عمومی به ویژه در مناطق جنوبی تهران، اشاره کرد و افزود: خرداد ماه سال جاری ۲ خط مسگرآباد و هاشم آباد نوسازی شد و امروز نیز با ورود ۱۰ اتوبوس و ۸ مینی بوس‌جدید بخش ملکی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران، ۲ خط پایانه خاوران – پایانه خاورشهر و خط پایانه کوهسار به بهارستان نوسازی شد.

شهردار منطقه افزود: در این طرح با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، ۱۸ اتوبوس و مینی‌بوس جدید جایگزین اتوبوس‌های فرسوده شد و امیدواریم ورود اتوبوس‌های جدید باعث تحول در حمل و نقل عمومی منطقه شود.

شیری با تأکید بر اینکه ناوگان اتوبوسرانی یکی از قسمت‌های مهم خدمت‌رسانی به شهروندان محسوب می‌شود افزود: با توجه به اولویت ارتقای شاخصه‌های حمل و نقل عمومی، روند نوسازی سایر اتوبوس‌های این منطقه ادامه خواهد داشت.

نظر شما