شناسهٔ خبر: 68453291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با پارالمپیک پاریس؛

امیری: جوانمردی با تجربه‌اش طلا گرفت/ برنامه‌ریزی برای کسب ۲ مدال بود

پاریس- ایرنا- سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان معتقد است که نماینده کشورمان با تجربه‌اش توانست اولین مدال طلای کاروان ایران را در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ثبت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، حسین امیری، سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی، پس از کسب اولین مدال طلای کاروان ایران توسط ساره جوانمردی اظهار داشت: مدال طلا به هرحال خوشحالی زیادی دارد. البته برنامه ما برای کسب ۲ مدال در این اسلحه بود و تصورمان این بود که طلا و نقره را با هم کسب کنیم اما نشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه او با تجربه‌ای که داشت، از ابتدا تا انتهای مسابقه را اداره کرد و با فاصله‌ خیلی خوبی از همه رقبا مدال طلا را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در مورد دیسکالیفه شدن نسرین شاهی و عدم صعودش به فینال نیز عنوان کرد: بعد از دور مقدماتی که داوران سلاح او را چک کردند، یک مقدار سبک بود و به نظر من تنها مساله دخیل، رطوبت خیلی زیاد هوا بود و تاثیر گذاشت. ۲ روز قبل که وزن کرده بودیم، مشکل نداشت و متاسفانه امروز این اتفاق افتاد.

ساره جوانمردی امروز در فینال، رقابتی نزدیک و نفسگیر با آیسل اوزجان، نماینده ترکیه‌ داشت و در اغلب راندهای مسابقه حریف در صدر جدول بود اما در نهایت جوانمردی در راندهای پایانی از حریف خود پیشی گرفت و توانست با ۲۳۶.۸ امتیاز قهرمان شده و مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

نظر شما