شناسهٔ خبر: 68453252 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به منظور حفظ آمادگی در مقابل حوادث غیر مترقبه؛

محله کوثر منطقه ۱۲ دارای سوله بحران می‌شود

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به اهمیت وجود سوله‌های بحران در هنگام وقوع حوادث احتمالی در سطح شهر، از آغاز احداث سوله مدیریت بحران محله کوثر ناحیه ۵ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی به همراه جمعی از معاونان و مدیران ضمن بازدید از روند احداث سوله بحران به نقش کلیدی سوله‌های بحران در وقوع حوادث در سطح شهر تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت مدیریت بحران در مواجه با پیشامدها و سوانح احتمالی حوادث طبیعی و انسان ساخت، ضرورت دارد در جهت تأمین و ارتقای زیر ساخت‌های لازم در این زمینه اقدام کرد.

شهردار منطقه ۱۲ افزود: در همین راستا وظیفه ستاد مدیریت بحران با توجه به احتمال وقوع حوادث، حفظ آمادگی، انجام اقدامات پیشگیرانه و نیز برنامه‌ریزی جهت مقابله درست و سریع با این حوادث است؛ بنابراین احداث سوله‌های مدیریت بحران در شهرها اجتناب ناپذیر می‌نماید.

وی با اشاره به آغاز احداث سوله مدیریت بحران در محله کوثر، تصریح کرد: این سوله با مساحت ۹۰۰ متر مربع در حال احداث است که هم اکنون در مرحله اتمام اسکلت بندی فلزی است و از بخش‌هایی چون سوله، انبار، ساختمان اداری، انبار ادوات، سرویس بهداشتی برخوردار خواهد بود.

وحیدرضا انارکی محمدی در خاتمه با بیان اینکه جانمایی و مکان‌یابی سوله‌های بحران از بعد زمانی باید مد نظر قرار گیرد تا دسترسی برابری در نقاط مختلف شهر برای شهروندان فراهم شود، بیان داشت: این سوله علاوه بر مخزن آب و سوخت برای تأمین برق، دارای تجهیزات امداد و نجات ویژه، دپوی اقلام ضروری از قبیل چادرهای بزرگ خانواده، پتو، چراغ والور، بیل، کلنگ و فرقون، می‌شود که امیدواریم با احداث این سوله، در زمان بروز حوادث غیر مترقبه پاسخگوی نیاز شهروندان در این زمینه باشیم.

نظر شما