شناسهٔ خبر: 68453235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خدمت‌رسانی موکب‌های سمنان در مسیر زائران حرم رضوی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان سمنان گفت: با هدف خدمت‌رسانی مطلوب، موکب‌های سمنان به‌صورت متمرکز در مسیر زائران رضوی مستقر شدند.

صاحب‌خبر -

مریم طاهردوست محمدی امروز (۱۰ شهریور ماه) در یازدهمین ستاد خدمات سفر شهرستان سمنان که ویژه تعطیلات پایان ماه صفر برگزار شد، بیان کرد: این موکب‌ها با هدف تسهیل سفر و ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی‌ الرضا (ع) در حاشیه راه‌های ارتباطی مستقرشده‌اند. در شهرستان سمنان همه مردم و مسئولان خادم الرضا (ع) هستند و می‌کوشند به زوار حرم رضوی خدمات با کیفیتی ارائه دهند.

او ادامه داد: برای ارائه خدمات مطلوب به زائران امام رضا (ع) در شهرستان سمنان نانوایی، داروخانه و تعمیرگاه خودرو کشیک پیش‌بینی شده است. ضمن اینکه در این ایام بر بازار و مجتمع‌های بین‌ راهی نظارت بیشتری می‌شود.

وی ایجاد موکب در مسیر مشهد را یکی از عوامل موثر در کاهش تصادف‌ها دانست و گفت: بیشتر زائران با خودروی شخصی به سمت مشهد تردد خواهند کرد. بنابراین برای جلوگیری از حوادث رانندگی باید از همه امکانات شهرستان استفاده کرد. با توجه به حجم زائران، برای پذیرایی از آنها مشکل و کمبودی نداریم و مواکب به‌صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت‌رسانی هستند.

او اظهار کرد: تمام تأسیسات گردشگری شهرستان سمنان از جمله هتل‌ها، خانه‌مسافرها، مهمان‌پذیرها، مجتمع‌های خدماتی بین‌ راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دفاتر خدمات مسافرتی که در مسیر کاروان‌های زیارتی‌اند، برای پذیرایی و اسکان زائران به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان سمنان افزود: امیدواریم با همکاری اداره‌های مربوط، بخش خصوصی و مردم مهمان‌نواز استان بتوانیم از زائران به شایستگی استقبال و پذیرایی کنیم.

انتهای پیام

نظر شما