شناسهٔ خبر: 68453192 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با پارالمپیک پاریس؛

جوانمردی: در پاراتیراندازی برای کسب طلا باید صبور بود/ امیدوارم مدال دوم را هم بگیرم

پاریس- ایرنا- قهرمان پاراتیراندازی ایران پس از کسب طلای پارالمپیک پاریس، گفت: در رشته ما، کمی صبوری و اعتماد به‌نفس شما را به نتیجه مطلوب می‌رساند. خوشحالم امروز به مدالی که در نظرم بود، دست یافتم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ساره جوانمردی قهرمان پاراتیراندازی ایران پس کسب مدال طلای پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، اظهار داشت: مسابقات پارالمپیک همیشه بالاترین سطح را دارد و من برای بار چهارم در این مسابقات شرکت می‌کردم و خوشبختانه طلای تپانچه ۱۰ متر را کسب کردم که پنجمین مدال پارالمپیکی من بود. سطح رقابت مثل همیشه بالا و سنگین بود خوشحالم که مدالم را تکرار کردم.

جوانمردی در پاسخ به این سئوال که در اغلب اوقات فینال از حریف ترک عقب بود و این یک تاکتیک از سوی او به نظر می رسید که در راندهای پایانی کار را یکسره کند، گفت: تیراندازی یک دوئل است که باید در آن صبور باشی تا نتیجه بگیرید. در پاراتیراندازی این اتفاق زیاد رخ می‌دهد، به ویژه در فینال‌ها که این مهارت تیرانداز را نشان می‌دهد. کمی صبوری و اعتماد بنفس شما را به نتیجه مطلوب می رساند. خوشحالم تاکتیک من جواب داد و به مدالی که می‌خواستم، رسیدم.

قهرمان پارالمپیک پاریس درباره برنامه‌اش برای کسب مدال دوم، گفت: من همه تلاشم را خواهم کرد. قبلا هم تجربه گرفتن مدال ۵۰ متر خفیف را داشته ام و رکورددار این رشته هستم و امیدوارم باز هم مدال این رشته را کسب کنم.

نظر شما