شناسهٔ خبر: 68451338 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کارگاه توليد غير مجاز مواد غذايی در پاکدشت کشف شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت از کشف يک کارگاه غير مجاز و غير بهداشتی مواد غذايی در اين شهرستان خبر داد. سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت از کشف يک کارگاه غير مجاز و غير بهداشتی مواد غذايی در اين شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، سرهنگ "ولی خانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پليس امنيت اين فرماندهي با کسب خبری مبنی بر اينکه فردی در کارگاه خود در يکی ازمناطق کارگاهی اين شهرستان اقدام به توليد غير مجاز تنباکوي تقلبي و غير مجاز می کند ، رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: مأموران پليس امنيت پس از شناسايي کارگاه مذکور و هماهنگي با مرجع قضائی به همراه عوامل شبکه بهداشت به محل اعزام که مشاهده شد متصدی به جای تنباکو در حال توليد پياز سرخ شده غير بهداشتی می‌باشد که در بازرسی به عمل آمده مقدارحدود 3 هزار کيلو گرم پيازفله و مقدار يک هزار کيلو گرم پياز سرخ شده آماده  به همراه يک دستگاه خردکن و 6 دستگاه سرخ کن کشف شد.
 
سرهنگ شهرام ولی خانی تصریح کرد: کارگاه مذکور هيچ مجوز قانونی نداشت ، که در اين رابطه يک نفر مسئول کارگاه جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما