شناسهٔ خبر: 68450484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی

قطعي‌هاي مکرر برق بدون اطلاع استان البرز صورت مي‌گيرد

صاحب‌خبر -
قطعي‌هاي مکرر برق بدون اطلاع استان البرز صورت مي‌گيرد
خبرگزاری آریا- دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری ساوجبلاغ ضمن گلایه از قطعی‌های برق بدون برنامه و بدون اطلاع استان، گفت: تصمیم‌گیرنده قطعی برق باید استان البرز باشد نه اینکه تهران بدون اطلاع در این رابطه تصمیم‌گیری و اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری آریا؛ «علی حدادی» با بیان اینکه همیشه یاد و خاطره‌ شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» زنده است، گفت: از مدیران و مسئولین اجرایی دستگاه‌ها در سطح استان و شهرستان‌های غرب البرز در جهت افتتاح پروژه‌های عمرانی تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم در دولت جدید زیرساخت‌هایی که شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ریل‌گذاری کرده است استمرار پیدا کند و پروژه‌های نیمه‌تمام ایشان به اتمام برسد.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب اولویت اول داخل کشور بحث اقتصاد و معیشت مردم است و در برخورد با مسائل صورت مسئله را پاک نکنیم و با توجه به اولویت‌بندی‌ها نظام مسائل مردم عزیز را حل کنیم.

حدادی ضمن تأکید بر این نکته که مردم عزیز از بی‌عدالتی و تبعیض گله‌مند هستند گفت: در همه‌ زمینه‌ها به ویژه توزیع ثروت و مقابله و تخریب‌های اراضی تغییر کاربری داده شده و توزیع آب و برق باید عدالت رعایت شود.

وی در ادامه ضمن گلایه از قطعی‌های برق بدون برنامه و بدون اطلاع استان، گفت: تصمیم‌گیرنده قطعی برق باید استان البرز باشد نه اینکه تهران بدون اطلاع در این رابطه تصمیم‌گیری و اقدام کند.

 نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ ضمن تأکید بر این نکته که باید به فاضلاب شهری شهر هشتگرد و تعبیه تصفیه‌خانه برای این فاضلاب توجه ویژه شود، گفت: متاسفانه منبع تامین آبیاری فضای سبز شهر هشتگرد از منابع آب شرب است که باید به فوریت با منابع جدیدی جایگزین شود.

حدادی در خاتمه به پروژه‌های مهمی از جمله ساخت مخزن آب شرب و بیمارستان تأمین اجتماعی شهر هشتگرد که کلنگ‌زنی شده است، اشاره کرد و گفت: خدمات‌دهی مترو شهر جدید، حمل‌ونقل داخلی شهرستان ساوجبلاغ و بیمارستان شهر مهستان که مصوبه احداث این بیمارستان به وزارت بهداشت ابلاغ شده و متاسفانه مسئولین مربوطه در جهت پیگیری و تکمیل این پروژه‌ها کوتاهی کرده‌اند که باید اقدامات جدی در این زمینه انجام شود.

نظر شما