شناسهٔ خبر: 68449906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دفع ۲۵ هزار تعرض دشمن در پدافند غرب کشور انجام شد

استاندار همدان، گفت: نیروهای پدافند غرب کشور در دوران جنگ ۲۵ هزار تعرض دشمن را دفع کردند و امروز نیز ضرورت تقویت دفاع همه‌ جانبه در ابعاد مختلف همچنان پابرجا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، امروز مراسم گرامیداشت روز نیروی پدافند هوایی با حضور آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی‌فقیه در استان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، امیر محسن بیوک معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی - سیاسی پدافند هوایی کشور، امیر مهدی کرمی، فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، امیر علی اسدی، فرمانده پدافند هوایی غرب کشور، جمعی از مدیران استانی، فرماندهان و مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی و پرسنل پدافند هوایی غرب کشور برگزار شد.

 علیرضا قاسمی‌فرزاد در این مراسم با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بحران‌ها و چالش‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم که دفاع مقدس مهم‌ترین آنها بود اظهار داشت: نیروهای مختلف از جمله ارتش، سپاه و بسیج در این دوران در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و از حریم کشور دفاع کردند.

وی بیان کرد: پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های دفاع مقدس، با شجاعت و ایثار نقش بی‌بدیلی در دفاع از آسمان کشور ایفا کرد. این نیرو با دفع هزاران حمله هوایی دشمن بعثی، به نمادی از ایستادگی و مقاومت تبدیل شد و امروز نیز با قدرت، از حریم هوایی میهن اسلامی حفاظت می‌کند.

استاندار همدان عنوان کرد: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای پدافند غرب کشور که در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیش از 25 هزار تعرض دشمن را دفع و در عملیات‌های مهمی همچون مرصاد، این نیروها نقش کلیدی ایفا کردند را گرامی می‌داریم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه امروز نیز ضرورت تقویت دفاع همه‌جانبه در ابعاد مختلف همچنان پابرجاست گفت: باید بر اساس فرمان مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح، پدافند و سامانه‌های موشکی و پهپادی خود را تقویت کنیم تا از اسلام و کشور با قدرت دفاع کنیم.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و کارکنان ساعی منطقه پدافند هوایی غرب کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما