شناسهٔ خبر: 68449359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد؛

لزوم همکاری رانندگان با پلیس راه البرز در پیک سفرهای پایان تابستان

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد؛ رئیس پلیس راه استان گفت: در اوج سفرهای پایان تابستان، چنانچه رانندگان قصد سفر به استان های شمالی کشور از مسیر آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس را دارند در صورت ترافیک سنگین می توانند از محورهای جایگزین استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ پیمان کرمی با احتمال اوج سفرهای جاده‌ای در پایان فصل تابستان، اظهار کرد: پیش بینی می شود در روزهای پایانی فصل تابستان شاهد بار ترافیکی سنگین و افزایش سفر در راه های استان البرز باشیم که انتظار می رود مسافران همکاری بیش از پیش با پلیس راه داشته باشند.

وی گفت: هموطنانی که قصد سفر دارند نسبت به مدیریت زمان سفر خود اقدام کنند تا شاهد ترافیک سنگین تر به ویژه در جاده کرج - چالوس نباشیم.

وی اضافه کرد:  چنانچه رانندگان قصد سفر به استان های شمالی کشور از آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس را دارند درصورت ترافیک سنگین می توانند از محورهای جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ کرمی افزود: در جاده کرج - چالوس با توجه به کوهستانی بودن و جذابیت سفر، تردد بیشتری را شاهد هستیم که امیدواریم سفرهای تابستانی امسال، ایمن و بدون هیچ حادثه ای باشد که این متضمن همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی است.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس راه  استان البرز با تخلفات حادثه ساز رانندگی به شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ کرمی گفت: نبستن کمربند ایمنی، سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده ازتلفن همراه حین رانندگی و حرکات مارپیچ از جمله تخلفاتی است که پلیس به شدت برخورد می کند.

رئیس پلیس راه استان گفت: مسافران هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند ، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.

وی بیان کرد : پایگاه های ثابت و سیار پلیس پلیس راه البرز وضعیت ترافیکی جاده های استان البرز را دراوج سفرها رصد می کنند.

سرهنگ کرمی در پایان گفت: مسافران با برنامه ریزی مناسب پرهیز ازعجله وشتاب توام با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به رانندگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما