شناسهٔ خبر: 68447773 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستگیری پنج گروه متخلف محیط زیستی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری پنج گروه متخلف محیط زیستی و کشف و ضبط شش قبضه اسلحه از آن‌ها توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان خبر داد. مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری پنج گروه متخلف محیط زیستی و کشف و ضبط شش قبضه اسلحه از آن‌ها توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ علی سالاروند در این خصوص به خبرنگاران ، اظهار کرد: طی گشت و کنترل نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست استان در سطح مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، موفق شدند در طول هفته گذشته پنج گروه متخلف محیط زیستی را دستگیر و از آن‌ها شش قبضه اسلحه کشف و ضبط کنند.

وی افزود: در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اداره کل به همراه محیط‌بانان این منطقه و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی سه قبضه اسلحه به همراه یک دستگاه موتور برق و یک دستگاه دریل، در منطقه حفاظت شده اشترانکوه محیط‌بانان این منطقه یک قبضه اسلحه به همراه یک عدد تور ماهگیری و در منطقه شکار و صید ممنوع گرین شهرستان سلسله محیط‌بانان این اداره دو قبضه اسلحه شکاری به همراه دو قطعه کبک شکار شده و سایر ادوات شکار و صید از این متخلفین کشف و ضبط نمودند. 

سالاروند تصریح کرد: پرونده کلیه متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان صدور رای قطعی به صورت‌امانی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان باقی می‌ماند.

انتهای پیام 

نظر شما