شناسهٔ خبر: 68447556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گسترش پارکینگ‌های عمومی در منطقه ۳ شهر قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: در موضوع پارکینگ‌های عمومی مناطق هشت‌گانه قم، شهرداری منطقه سه پیشتاز است.

صاحب‌خبر -

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به طرح نهضت پارکینگ، اظهار کرد: در راستای طرح نهضت پارکینگ و مطالبه شهروندان ۲۷ لکه پارکینگ در سطح منطقه سه شناسایی شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم توسط شورای حمل و نقل و ترافیک، سه لکه در کوچه ۲۷ خیابان امام خمینی (ره)، کوچه ۲۲ خیابان هفت تیر و کوچه ۱۳ بلوار شهید کیوان فر در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم از احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و تصریح کرد: در این مسیر یک گاراژ به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع تملک و دو عدد مغازه به دلیل ضوابط طرح تفصیلی، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان تخریب شد تا پارکینگ امام خمینی (ره) بدون هیچ مشکلی به بهره برداری برسد.

روحانی ادامه داد: در موضوع پارکینگ‌های عمومی مناطق هشتگانه قم، شهرداری منطقه سه پیشتاز است.

وی تاکید کرد: علاوه بر احداث پارکینگ طبقاتی، پارکینگ‌های سطحی بسیاری تحویل سازمان حمل و نقل و ترافیک داده شده که در همین راستا می‌توان به پارکینگ سطحی در کوچه ۲۲ خیابان هفت تیر اشاره کرد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم از صدور مجوز ساخت پارکینگ‌های شخصی خبر داد و گفت: صدور مجوز پارکینگ مجموعه سرای ایرانی با ۲۰ هزار مترمربع زیربنا از جمله اقداماتی است که در راستای ادامه نهضت پارکینگ انجام شده است.

نظر شما