شناسهٔ خبر: 68447442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر ستاد دیه استان ایلام:

امسال ۶۰ زندانی غیرعمد با کمک ستاد دیه آزاد شده‌اند

رضا پاکزاد

مدیر ستاد دیه استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰ زندانی جرام غیرعمد با کمک این ستاد از زندان آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

مراد بابایی  در این خصوص اظهار کرد: ستاد دیه، ستادی کاملا مردمی است که به واسطه کمک خیرین اقدامات آن انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر با تلاش هایی که مجموعه ستاد دیه و سازمان زندان‌ها داشته زندانیان زیادی از بند آزاد شده‌اند.

بابایی اضافه کرد: سال گذشته ۱۵۳ زندانی از زندان آزاد شده اند و می توان گفت به ۱۵۳ خانواده در معرض آسیب نیز کمک شده و توانستیم از این طریق جمعیت کیفری زندان را کاهش دهیم.

 وی با بیان اینکه۹۳ زندانی در حال حاضر در زندان های استان در انتظار کمک خیرین هستند، افزود: تلاش ها برای آزادی زندانیان ادامه دارد و امید است بتوانیم تا آخر سال آنها را از بند آزاد نماییم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری ایلام،  وی با بیان اینکه رقم بدهی زندانیانی که سال گدشته آزاد شدند ۲۲۲ میلیارد تومان بوده اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شده اند که مبلغ بدهی این افراد نیز ۱۱۱ میلیارد تومان بوده است.

بابایی با بیان اینکه امید است باهمراهی خیرین نوع دوست اقدامات گسترده ای برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی صورت پذیرد گفت: مردم و خیرین می توانند کمک های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۷۱۴۲ به نام ستاد دیه استان ایلام واریز و در امر خداپسندانه آزادی زندانیان شرکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما