شناسهٔ خبر: 68446804 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری اعضای پنج گروه متخلف محیط زیستی در لرستان دستگیری اعضای پنج گروه متخلف محیط زیستی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: اعضای پنج گروه متخلف محیط زیستی در استان دستگیر شدند و ۶ قبضه اسلحه از آنان کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

علی سالاروند اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اداره کل به همراه محیط‌بانان این منطقه و اداره شهرستان چگنی سه قبضه اسلحه به همراه یک دستگاه موتور برق و یک دستگاه دریل را در منطقه حفاظت شده سفیدکوه کشف کردند.

وی افزود: در منطقه حفاظت شده اشترانکوه نیز محیط‌بانان موفق به کشف یک قبضه اسلحه به همراه یک عدد تور ماهگیری و در منطقه شکار و صید ممنوع گرین سلسله نیز ۲ قبضه اسلحه شکاری به همراه ۲ قطعه کبک و سایر ادوات شکار شدند.

وی اظهار داشت: پرونده تمامی متخلفان پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان صدور رای قطعی به صورت‌امانی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان باقی می‌ماند.

سالاروند ضمن تشکر از همراهی دستگاه قضایی استان و همکاران خدوم محیط‌بان، از تمامی دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند

نظر شما