شناسهٔ خبر: 68445264 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

پاسخ مدیر پرسپولیس به میزبانی در خارج از ایران؛ احتمال معرفی ورزشگاه جدید به AFC

معاون ورزشی پرسپولیس، درباره مشکلات احتمالی ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از لیگ نخبگان گفت که کنترل تماشاگران در این ورزشگاه دشوار خواهد بود.

صاحب‌خبر -
پاسخ مدیر پرسپولیس به میزبانی در خارج از ایران/ احتمال معرفی ورزشگاه جدید به AFC
کد خبر: 673049
|
۱۴۰۳/۰۶/۱۰ ۱۱:۴۵:۲۴

حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس، در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از لیگ نخبگان، به مشکلات احتمالی این ورزشگاه اشاره کرد. او اظهار داشت که با حضور تماشاگران، کنترل شرایط در این ورزشگاه دشوار خواهد بود، زیرا اطراف آن فضای باز وجود دارد و نظارت بر تماشاگران سخت است.

به گزارش خبرورزشی، بادامکی درباره محدودیت ۸ هزار نفری اعلام‌شده توسط داوود رفعتی گفت: «ما مطمئنیم که تعداد تماشاگران بیشتر از این خواهد بود.» او تأکید کرد که هرچند ورزشگاه شهدای شهر قدس در حال آماده‌سازی است، حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر می‌تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد.

وی همچنین به احتمال معرفی ورزشگاه جدید به AFC اشاره کرد و افزود: «در حال حاضر گزینه‌ای برای معرفی ورزشگاه جدید در اختیار ما نیست. هر استادیوم در کشور مشکلات خاص خود را دارد. ما دوست داریم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و با توجه به شرایط تیم، نیاز داریم که در حضور هواداران خود بازی کنیم.»

بادامکی در پاسخ به شایعات درباره میزبانی پرسپولیس در خارج از کشور برای لیگ نخبگان تأکید کرد: «چنین گزینه‌ای در حال حاضر در تفکرات باشگاه نیست. ما قصد داریم در تهران بازی کنیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. برای ما مهم است که تماشاگران‌مان در شهر خودشان تیم را ببینند.»

 

نظر شما