شناسهٔ خبر: 68445206 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شورای شهر قم باز هم رکورد زد؛ آبستراکسیون ۶ نفره در شورا

۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در جلسه علنی امروز حاضر نشده و به اصطلاح آبستراکسیون کردند. ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در جلسه علنی امروز حاضر نشده و به اصطلاح آبستراکسیون کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، یکصدو سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم امروز به ریاست روح‌الله امراللهی، حسین صابری، مصطفی ملایی، مرتضی استقامت، محمدحسین دهناد و معصومه آمره برگزار شد.

نرجس نیازمند، سیدمجتبی سبحانی، مجید اخوان، محسن محرری، ماشالله سعادتمند و حسن طلایی غائبین این جلسه بودند.

طبق قوانین عدم حضور این ۶ نفر آبستراکسیون تلقی می‌شود و این غیبت باعث شد اعضای شورا نتوانند به درخواست‌ها و لوایح دریافتی از سوی مردم رسیدگی کنند.

حسین زنجیرانی فراهانی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم نیز برای ارائه گزارشی از آخرین اقدامات این دستگاه در این جلسه حاضر شد.

اعضای غائب در بیانیه‌ای علت عدم حضور خود را به شرح زیر اعلام کردند:
اعلام جلسه فوق العاده به دلیل اعمال تعطیلی طولانی دوهفته ای بدون توجیه،غیرضروری وبدون مصوبه شورابه بهانه اربعین انجام شد(در سالها ودوره های قبل باوجود پیش بینی قانونی مبنی برامکان تعطیلی ،درایام اربعین به دلیل عدم توقف امور مردم واین که شورا نهادمردمی است شوراتعطیل نمی شدویا حداقل تعطیلات انجام میگرفت واعضاء شورا به تناوب وبه نحوی که وظایف شورا مختل نشود در مراسم اربعین شرکت می کردند)با این وجود با اعلام بدون هماهنگی جلسه فوق العاده مورخه ۱۴۰۳/۶/۱۰، اینجانبان ضرورت هماهنگی واستمزاج در تعیین زمان جلسه از آحاد اعضای شوراوعدم امکان حضور درجلسه رابه هیات رییسه گوشزد نموده و موکول کردن آن به زمان دیگری با رعایت ولحاظ حق اعضاءواطمینان از حضور تعدادی که برای به حد نصاب وبه رسمیت رسیدن جلسه لازم است راخواستار شدیم (این درحالی بود که چند نفراز اعضاء درقم حضور نداشتند) که متاسفانه مورد بی توجهی قرارگرفت واعتنایی نگردید.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما