شناسهٔ خبر: 68444563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس مجمع خیرین گلستان:

نیکوکاران آماده همکاری همه‌جانبه با دولت وفاق ملی هستند

گنبدکاووس- ایرنا- رئیس مجمع خیرین استان گلستان با اشاره به شعار وفاق ملی دولت چهاردهم و رویکرد مردمی رئیس جمهور، گفت: نیکوکاران آماده همکاری همه‌جانبه با دولت وفاق ملی هستند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شهرکی روز شنبه در نشست خبری افزود: نیکوکاران یار و کمک حال دولت‌ها برای پیشبرد کارها به‌ویژه کارهای هم‌سود (عام المنفعه) هستند و هیچ توقعی از دولت ندارند.

وی بابیان اینکه در گذشته برخی مدیران با سنگ‌اندازی، مانع فعالیت خیرین می‌شدند اضافه‌ کرد: نیکوکاران، کار سیاسی نمی کنند و همه تلاش آن‌ها گره گشایی از مشکلات مردم است‌.

رئیس مجمع خیرین گلستان آرزوی خود را داشتنن جامعه‌ای بدون فقر، نیازمند و مستاجر دانست و اضافه کرد: تحقق این مهم هم در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کمک و دستگیری از نیازمندان و نیز همراهی بیشتر دولت‌ها با نیکوکاران است.

شهرکی گفت: خیلی از نیکوکاران به دلیل ترس از اتهام‌زنی مدیران، پنهانی کار خیر انجام می‌دهند درحالی که باید انجام امور خیر و عام المنفعه در جامعه آشکارا انجام و ترویج و نهادینه شود.

وی ادامه داد: نیکوکاران همواره به موقع مالیات کسب و کار خود را پرداخت می‌کنند چرا که معتقدند که مالیات برای توسعه و عمران کشور هزینه می شود.

نظر شما