شناسهٔ خبر: 68444211 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

جزئیات زمان و مکان مراسم وداع با محمدعلی بهمنی

عباس سجادی،شاعر، مدیر فرهنگی و سخنگوی«ستاد تکریم محمدعلی بهمنی» در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد که آیین بدرقه‌ محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرای از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه یازدهم شهریورماه از مقابل تالار وحدت(پهنه‌ی رودکی)انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -
جزئیات زمان و مکان مراسم وداع با محمدعلی بهمنی
کد خبر: 673042
|
۱۴۰۳/۰۶/۱۰ ۱۰:۵۰:۳۳

مراسم تشییع محمدعلی بهمنی فردا (۱۱ شهریور) در تالار وحدت برگزار می‌شود.

عباس سجادی،شاعر، مدیر فرهنگی و سخنگوی«ستاد تکریم محمدعلی بهمنی» در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد که آیین بدرقه‌ محمدعلی بهمنی،  شاعر و ترانه‌سرای  از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه یازدهم شهریورماه از مقابل تالار وحدت(پهنه‌ی رودکی)انجام خواهد شد.

او افزود؛ با توجه به درخواست مکرر انجمن‌های فرهنگی و هنری هرمزگان،اهالی فرهنگ و هنر و مدیران و مسئولان عالی‌رتبه‌ی استان و موافقت خانواده‌ی ایشان پیکر این شاعر و ترانه‌سرای تأثیر گذار که چند دهه در بندرعباس ساکن و بنیانگذار اتفاقات مهم ادبی و هنری در آنجا بوده است در یکی از مراکز فرهنگی آن شهر در آرامگاهی اختصاصی به خاک سپرده خواهد شد.

سجادی با سپاس از حمایت‌های همه جانبه‌ی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی دیگر ارگانها تأکید کرد که زمان و مکان دقیق آیین تدفین استاد در بندرعباس تا ساعاتی دیگر به اطلاع عموم خواهد رسید.

محمدعلی بهمنی متولد سال ۱۳۲۱ در دزفول بود و شامگاه نهم شهریور در پی عارضه مغزی در ۸۲ سالگی از دنیا رفت. «باغ لال»، «در بی‌وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «شاعر شنیدنی است»، «چتر برای چه، خیال که خیس نمی‌شود» و «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» از دفترهای شعر او هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما