شناسهٔ خبر: 68443744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم خبر داد

اختصاص ۲۵ هزار تن آسفالت به معابر شهری منطقه چهار قم / تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم از اختصاص و توزیع ۲۵ هزار تن آسفالت در معابر شهری این منطقه در چهار ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: در چهار ماه نخست سال جاری، میزان ۲۵ هزار تن آسفالت در معابر شهری منطقه چهار استفاده شده که عدد قابل توجهی است.

وی افزود: در سطح منطقه چهار بسیاری از شوارع اصلی از جمله بلوار غدیر، بلوار شهید کریمی، خیابان صفاشهر، بلوار عماد مغنیه و بلوار فردوسی مشکل زیادی در خصوص آسفالت داشتند که به لطف خدا رفع شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم تصریح کرد: سایر پروژه‌ها از جمله پل نیک‌اندیش، پل شهید صدوقی به فردوسی و ادامه بلوار جعفر طیار و فاز ۵ عمار یاسر نیز در حال پیگیری هستند تا به نتیجه برسند.

اقبالیان در ارتباط با وضعیت بودجه این منطقه تصریح کرد: بودجه‌ای که در قالب پروژه‌های کلان منطقه چهار تأیید شده، بودجه ساخت تقاطع میدان سپاه، پل بلوار شهید صدوقی و یاسمن و فردوسی، باغ گیاه شناسی، بودجه تملکی ادامه ساخت فاز پنجم عمار یاسر، ساخت عرشه پل نیک‌اندیش و اتصال قمرود شمالی به جنوبی و کوچه ۳۷ بلوار صدوقی است.

وی اضافه کرد: این پروژه‌ها حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری منطقه چهار را تشکیل می‌دهند که باید به تناسب در سال جاری عملکردی برای این‌ها پیش‌بینی و اجرا شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم گفت: بودجه این منطقه در چهار ماه ابتدای سال جاری ۱۰۵ درصد محقق شده و به عنوان برترین منطقه شهرداری در بحث عملیاتی، کنترل، عملکرد و اجرایی کردن و رسیدگی به پروژه‌ها انتخاب شده است.

نظر شما