شناسهٔ خبر: 68442231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

آیت‌الله نوری همدانی: همه خیرخواهان باید به دولت جدید کمک کنند

آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: شکی نیست که همه خیرخواهان باید به دولت جدید کمک کنند و مکرر عرض کردم نباید دولت تضعیف شود و امروز سیاست رهبری معظم هم همین است که مسئولان باید قدردان این حمایت ایشان باشند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت الله نوری همدانی در دیدار عده‌ای از فضلای استان همدان با اشاره به اهمیت و جایگاه استان همدان بیان داشتند: این استان خاستگاه عالمان و دانشمندان و نخبگان و شهدای فراوانی است و دارای تمدن و فرهنگی کهن می باشد، بر این اساس باید امروز این ویژگی‌ها را حفظ نمود.

ایشان نقش حوزه‌های علمیه را بسیار مهم دانسته و گفتند: امروز حوزه باید رسالت اصلی خود؛ یعنی علم و عمل و اخلاق را از یاد نبرد و در خدمت به مردم کوتاهی نکند و سیاست اسلامی را دنبال نماید و زمان شناس باشد.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه و همدلی خاطر نشان کردند: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت دارد امام راحل «رحمت الله علیه» نکته‌ای فرمودند بسیار مهم، ایشان فرمودند: رمز پیروزی وحدت کلمه است، این موضوع هم در داخل و هم در سیاست خارجه اثرگذار است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به شرایط امروز کشور و با توجه به آغاز بکار دولت جدید، اظهار داشتند: شکی نیست که همه خیرخواهان باید به دولت جدید کمک کنند و مکرر عرض کردم نباید دولت تضعیف شود و امروز سیاست رهبری معظم هم همین است که مسئولان باید قدردان این حمایت ایشان باشند.

ایشان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در صدر مشکلات دانسته و افزودند: بنده به دولت قبل که انصافاً آقای رئیسی شبانه روز تلاش می‌کرد عرض کردم و امروز هم در این مجمع محترم عرض می‌کنم. ان شاءالله صدای ما به گوش مسئولان می‌رسد که مشکل تورم را ان شاءالله حل نمایند و با استفاده از افراد متخصص و متدین و انقلابی مسائل و مشکلات حل شود.

آیت الله نوری همدانی در ادامه افزودند: وفاق و همدلی بسیار عالیست و ضروریست؛ منتهی باید این وفاق معیار داشته باشد و مطابق با اصول انقلاب اسلامی باشد، ان شاءالله همه نخبگان و دلسوزان به دولت محترم کمک کنند و دولت هم از این فرصت بهره برداری کند تا مشکلات حل شود.

منبع: شفقنا

نظر شما