شناسهٔ خبر: 68442146 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فریبا: عیار تیم‌ها بعد از هفته پنجم مشخص می‌شود

پیشکسوت استقلال معتقد است هنوز نمی‌توان بر اساس نتایج سه هفته نخست لیگ برتر تیم ها را قضاوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بهتاش فریبا در خصوص شرایط تیم استقلال در رقابت های لیگ برتر گفت: یک عرفی در شروع مسابقات است که عیار تیم ها از بازی چهارم و پنجم مشخص می شود. اگر خارجی داشته باشیم تا آنها با تیم هماهنگ شوند طول می کشد. رئال هم در بازی‌های اول خوب نبود ولی رفته رفته بهتر می شود. بهتر است دنبال ارزیابی منفی مثبت نباشیم، امیدوارم استقلال به ترکیب اصلی اش برسد. 

وی افزود: در بازی با استقلال خوزستان تیم ضعیف عمل کرد و جای توجیهی ندارد ولی باید پذیرفت که استقلال مدت‌ها نباخته بود و بعد از یک تایم طولانی شکست را تجربه کرد و این هم جزئی از فوتبال است. من عقیده دارم هنوز شرایط استقلال بد نیست و اگر به خودش بیاید چیزی را از دست نداده است ولی اگر این روند ادامه پیدا کند فشارهای جانبی روی تیم اثر منفی خواهد گذاشت و برگشتن به شرایط عادی سخت می‌شود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: امروز بازی آسان وجود ندارد. روی کاغذ سپاهان و تراکتور سخت تر هستند ولی ملوان هم فوق العاده بازی کرد. فکر می کنم هم باید به بازیکنان خارجی و هم سایر بازیکنان زمان بدهیم. استقلال مهاجم ندارد، بلانکو نبود و اگر او اضافه شود خیلی می تواند کمک کند. اصلا شاید بتوانیم با ۲ مهاجم بازی کنیم و شرایط تیم به طور کامل فرق کند.

بهتاش فریبا در مورد بهترین تیم های لیگ برتر تا هفته سوم هم گفت: به نظرم تراکتور و سپاهان بهترین‌های لیگ در این سه هفته بودند. این دو تیم بازیکنان خوبی گرفته‌اند و رقابت با آنها کار سختی است. خصوصاً در مورد سپاهان که امتیازات کامل را تا اینجا جمع کرده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما